2011-07-16, 23:01
Medlem
Grobbelaars avatar
Bumpar denna.

Min lokala snuskran har slutat krnga MonteCristo. Ngon med tips om var i sdra Stockholm, man kan kpa en dosa MonteCristo?
Citera
2011-09-08, 05:21
Medlem
SopranoJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobbelaar
Bumpar denna.

Min lokala snuskran har slutat krnga MonteCristo. Ngon med tips om var i sdra Stockholm, man kan kpa en dosa MonteCristo?

Om du befinner dig sder om sder s finns det tre stllen i Huddinge Centrum som sljer Montecristo.

En vid utkanten av centrum som ligger bredvid zoo affren.

En annan r tobaksaffren framfr apoteket.

Och den tredje r den lilla affren vid pendeltgets sprrar (fast dr hnder det att dem med lite jmna mellanrum tar slut.)
Citera
2011-09-19, 21:56
Medlem
Aldoes avatar
Fantastiskt snus!
Tycker att den passar till alla tillfllen. Den knns som sagt tidigare i trden, lite lyxigare n att ta sin vardagliga snus.
Citera
2011-09-20, 00:12
Medlem
Hamnbolls avatar
Tyckte inte om detta snuset alls. Gav t om bort min dosa.

Det var inte s att det var ckligt, absolut inte - men det smakade inte snus. Tyckte den var riktigt trkig.

Dosan dremot r fantastisk.
Citera
2011-12-05, 14:36
Medlem
Scaevolas avatar
Mitt kra General Portion tog i frmiddags slut s jag svngde frbi macken och kpte en dosa Montecristo.
ngrar mig inte n s lnge iaf!
Citera
2011-12-18, 21:55
Medlem
Roll8ors avatar
Det hr snuset var faktiskt riktigt jdrans gott!

Vad kostar en stock ca? Jag handlade mitt p Pressbyrn fr 44:-, d borde man vl kunna f en stock fr 350 p ett stlle som inte har fantasipriser (Stockholm)?
Citera
2011-12-19, 21:26
Medlem
LarryLaffers avatar
Upptckte Monte Cristo genom en kompis som tycker att det var den bsta skiten man kan stoppa under lppen. Riktigt s imponerad r jag inte sjlv men det r fortfarande klart bttre n genomsnitts-snuset.

Som ngon annan anvndare skrev s tycker jag det gr sig rtt bra med alkohol (grogg) men det passar kanske inte suvernt som vardags- /jobbsnus. Jag trttnar tminstone p smaken rtt snabbt och spontankper bara ngon gng d och d...

Finns att kpa min min lokala Pressbyr iaf s det borde inte krvas ngon strre anstrnging fr att lgga hnderna p en dosa?
Citera
2012-07-05, 13:47
Medlem
iSlashs avatar
Gammal trd, men jag slr grna ett slag fr Montecristo som jag precis har upptckt. 37 spnn/dosa i min ICA-butik. Mer sn hr kvalittsnus tack. Man blir lite trtt p allt snack om lakrits, mint, enbr m m som grs numera. Det r vl snt EU ville frbjuda, inte mig emot, bara trams ju. Kp ett paket tuggummi istllet liksom.
Citera
2012-07-10, 01:07
Medlem
Riktigt gott snus. Blev bjuden av en vn som ocks r vldigt fst vid Monte Cristo och jag gillade det direkt. Butiker som sljer Monte Cristo i norrort?
Citera
2012-08-28, 20:51
Medlem
oVERGROWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joaquinz
Riktigt gott snus. Blev bjuden av en vn som ocks r vldigt fst vid Monte Cristo och jag gillade det direkt. Butiker som sljer Monte Cristo i norrort?

Norrort och norrort, billigt p ICA i vrtahamnen iaf. 38 SEK fr en dosa.

Citera
2012-08-28, 20:56
Medlem
Revolution1936s avatar
Jvligt fint snus helt enkelt. Mer behves inte att sga
Citera
2012-08-29, 08:23
Medlem
32,90 vid kp av minst 5 dosor, p Hagmans i Sundsvall.
r han bst eller r han bst p att pressa tobakspriser...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in