• 1
  • 2
2008-06-19, 06:41
Medlem
Pais avatar
hittade en halvfull dosa montecristo habana cuba swedish snus. inte smakat nnu, tvekar fr jag hitta den p marken men det kommer snart. dem va oerhrt starka tyckte jag nu har stoppat in en och jag undrar vart de gr att kpa? och hur ni tycker att dem r? lite info om dem grna hitta bara frsljnings sidor nr ja skte. r trtt nu inte sovit om jag verkar konstig
Citera
2008-06-19, 21:01
Tycker det r ett mycket gott snus. Men det r inget vardagssnus utan snarare en prilla man tar d och d fr att lyxa till det lte.
Det ligger ett par kronor ver standard portion, ca 44-46:-
Finns att kpa i vlsorterade tobaksaffrer.

Kan ven rekommendera systersnuset Romeo y Julietta sm r mycket gott det ocks.
Citera
2008-06-22, 16:59
Medlem
joppes avatar
Finns flera "Cigarr"-snusmrken i vlsorterade tobakshandlare. Montecristo tycker jag r bttre n Romeo & Julietta.

Hoppas de brjar producera Ramon Allones- eller Bolivarsnus.
Citera
2008-06-25, 14:59
Medlem
det r verkligen ett gott snus, men som sagt inget man ska kra p som man gr med sitt vanliga snus. Kan vl beskrivas som snusets cadillac. Montecristo gr ju ven goda cigarrer, och precis som en cigarr s r det ngot man avnjuter bara d och d
Citera
2008-12-23, 23:28
Medlem
DarkKnights avatar
Har testat bde portion och ls. Ltt bland det bsta snuset som finns p marknaden. Perfekt komplement till nr man tar en grogg t.ex.
Citera
2008-12-24, 02:14
Medlem
bukkakes avatar
Jag tycker den r helt ok, fast kper den vldigt sllan d snus r s dyrt hr i Norge och d kper man ju inte det dyraste precis..

Men det r vl den som har Cubansk tobak, norskt vatten och tillverkas i sverige?
Citera
2009-01-13, 18:19
Medlem
whiteboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukkake
Jag tycker den r helt ok, fast kper den vldigt sllan d snus r s dyrt hr i Norge och d kper man ju inte det dyraste precis..

Men det r vl den som har Cubansk tobak, norskt vatten och tillverkas i sverige?

Yes it is
Citera
2009-01-13, 18:25
Medlem
svirinss avatar
h, montecisto . Tar nog en svng frbi tobaksaffren imorgon, blev vldigt frestad nu nr du nmnde det.
Citera
2009-01-13, 19:06
Medlem
mischief_s avatar
Gott snus, dock inte verdrivet gott. Det r ett helvete att f upp dosan!
Citera
2009-08-04, 19:53
Medlem
mx_s avatar
Sg dosan fr frsta gngen i helgen och var givetvis tvungen att prova. Snusar alltid white portion, men denna MonteCristo portion r riktigt suvern!
Citera
2009-08-04, 20:40
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mx_
Sg dosan fr frsta gngen i helgen och var givetvis tvungen att prova. Snusar alltid white portion, men denna MonteCristo portion r riktigt suvern!
Lge att prova tydligen. Snusar aldrig annars utan rker bara cigarr och/eller pipa ngon gng ibland...
Citera
2009-08-04, 23:36
Medlem
mx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Lge att prova tydligen. Snusar aldrig annars utan rker bara cigarr och/eller pipa ngon gng ibland...

Kanske gav jag hga frvntningar. Kan vara avsaknaden p snus variation senaste tiden. Men r det en dosa jag anser vrd att prova s r det Montecristo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in