2008-06-18, 19:57
Medlem
final_cuts avatar
Installerade och krde detta program fr att ta bort skit som min dator blivit infekterad med. Nu har allt skadligt tagits bort, dock finns det tv filer som programmet inte kan ta bort, dessa heter webHancer och 007 Spy Software. Har frskt manuellt men det gr inte heller. Nn som r bekant med dessa namn?

(Sjlva Spybot programmet startar om datorn hela tiden fr att ska efter virus, vilket tar en evighet s jag har fr tillfllet avinstallerat det)
Citera
2008-06-18, 20:09
Medlem
http://www.google.se/search?hl=sv&cl...S%C3%B6k&meta=
http://www.google.se/search?hl=sv&cl...S%C3%B6k&meta=
Citera
2008-06-18, 21:17
Medlem
927s avatar
det finns inget "vanligt" program som startar om datorn fr att ska efter malware. antingen s startar datorn fr att det som hittades ska tas bort eller s startas datorn om fr att den gr varm nr den scannar
Citera
2008-06-19, 13:51
Medlem
datajesuss avatar
kr ntt annat program. eset och trend micro har fina online scanners som frmodligen fixxar biffen
Citera
2008-06-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
det finns inget "vanligt" program som startar om datorn fr att ska efter malware. antingen s startar datorn fr att det som hittades ska tas bort eller s startas datorn om fr att den gr varm nr den scannar

Han menar nog att nr den hittat ngot problem s startar den om datorn fr att kunna ta bort det innan OS r startat fr att det kanske r ngonting som blockerar nr datorn r i full gng. Har fr mig att det var s nr jag hade det programmet.
Citera
2008-06-19, 18:46
Medlem
final_cuts avatar
Allts till jvligheterna hr att jag oftast inte kommer in p sidor eftersom popups stter sig i vgen och sidan bara laddar utan att komma ngonstans. Oftast kan man inte ens Googla eftersom det kommer aldrig fram nt resultat, Google bara laddas.
Citera
2008-06-19, 19:26
Medlem
927s avatar
posta en hijackthis logg s fr jag se men byt namn p hijackthis.exe till this.exe innan du gr scanningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in