• 1
  • 2
2008-06-18, 11:46
Medlem
Arne666s avatar
Någon som vet något om den underbara kommentatorn Lasse Granqvists privatliv. Han har lyckats hålla det väldigt privat måste jag säga. Har aldrig hört något om att han har/har haft familj. Verkar som han är god vän till Lotta Brome.
Citera
2008-06-18, 13:25
Medlem
keysters avatar
familj vetefan om han har men jag vet att han har ett stort innebandyintresse och har vart domare sjukt länge. tror han har slutat med det nu dock. han var en av dom bättre domarna jag har blivit dömd av i min korta turbulenta karriär.

han e även gnagare enligt källor.
Citera
2008-06-18, 13:30
Medlem
Ronilles avatar
Han har ingen familj och har heller aldrig haft någon. Bor väl i Solna om jag inte helt missminner mig. Vill gärna ha kontroll och det även privat. Till exempel är han bjuden på fest så vill han veta exakt vilka som kommer och dylikt.

Är väl bra kompis med kollegan Tommy Åström och sitter med i AIK innebandy styrelse. Är en fantatisk AIK:are men det märks aldrig under sändning.

Kort sagt, han är väl som folk är mest.
Citera
2008-06-18, 13:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
fantatisk AIK:are
Citat:
han är väl som folk är mest.

Det där var det mest motsägelsefulla jag någonsin hört.
Citera
2008-06-18, 14:11
Medlem
Wajis avatar
Jag tror han är en liten smyg bög...

Han kanske umgås med Bosse hansson på fritiden och leker med ljus

usch... Bra på prata och lyssna på är han ialla fall
Citera
2008-06-18, 14:59
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Han har ingen familj och har heller aldrig haft någon. Bor väl i Solna om jag inte helt missminner mig. Vill gärna ha kontroll och det även privat. Till exempel är han bjuden på fest så vill han veta exakt vilka som kommer och dylikt.

Är väl bra kompis med kollegan Tommy Åström och sitter med i AIK innebandy styrelse. Är en fantatisk AIK:are men det märks aldrig under sändning.

Känns verkligen inte som att han är som folk är mest om han aldrig haft familj. Singel för tillfället - ja! Aldrig haft familj - nääää, då är det nåt som inte stämmer överens med merparten av befolkningen. Inte verkar det som "folk är mest" med hur han beter sig vid inbjudningar heller men å andra sidan så kan det ju vara JAG som är ett unikum och du har rätt att han är som folk är mest!
.
Citera
2008-06-18, 15:11
Medlem
Ronilles avatar
Hjälp vad det märktes ord här inne idag . Glöm det jag skrev, dra Era egna slutsatser hurvida man är " som folk är mest". Ha en bra dag.
Citera
2008-06-18, 15:17
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Hjälp vad det märktes ord här inne idag . Glöm det jag skrev, dra Era egna slutsatser hurvida man är " som folk är mest". Ha en bra dag.

Jag avsåg verkligen inte mitt inlägg som att märka ord. Trodde du ansåg det och jag kommenterade bara. Förlåt.
.
Citera
2008-07-26, 00:46
Medlem
Citat:

Det låter lite som mig, men tror det har för att han är lite
för proffsig så vill gör att perfekt så behöver ha kontroll på sakerna..
Citera
2008-07-26, 00:56
Bannlyst
Är det någon som kommer att dö av upphetsning medan han kommenterar en match, så är det Lasse!

"Aldrig haft familj"...det kan man ju tolka på flera sätt. Familj borde väl åtminstone innefatta föräldrar och eventuella syskon? Att man inte flyttar ihop med någon eller skaffar barn betyder ju inget särskilt. Alla vill inte ha ett sådant liv helt enkelt. Om karln aldrig ens haft någon flickvän är en annan sak. Det är nog ingen här som kan veta det säkert, men förmodligen är han för uppslukad av sportens värld för att orka med att ragga damer...
Senast redigerad av Oilkink 2008-07-26 kl. 00:59.
Citera
2008-10-14, 23:21
Medlem
Han är sjukt lång i alla fall.
Citera
2008-10-14, 23:23
Medlem
Vad menar ni med ingen familj, släkt eller egen? Han har iallafall en bror, känner brorsonen...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in