• 8
  • 9
2025-06-29, 17:52
Medlem
Mikaelias avatar
Nu r det snart midsommar igen och jag slr ett slag fr en sknsk akvavit frn Snellerd som heter brnnmstarens akvavit. Den drack jag ett par snapsar av den fina midsommarhelgen som var ir.
Citera
2025-06-29, 19:06
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Nu r det snart midsommar igen och jag slr ett slag fr en sknsk akvavit frn Snellerd som heter brnnmstarens akvavit. Den drack jag ett par snapsar av den fina midsommarhelgen som var ir.

Det r mer n elva mnader tills det r midsommar igen! Vad menar du med "snart"?

LL
Citera
2025-06-29, 19:11
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Det r mer n elva mnader tills det r midsommar igen! Vad menar du med "snart"?

LL

Det var sjlvklart menat som ett skmt. Men det gr givetvis att dricka snaps nr man vill oavsett midsommar eller inte.
Citera
2025-06-29, 19:16
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Det var sjlvklart menat som ett skmt. Men det gr givetvis att dricka snaps nr man vill oavsett midsommar eller inte.

Jag var tvungen att tnka efter, alltid lite rrigt med helgerna vr/sommar fr mig.

Tackar fr tipset, OP kan bli lite enahanda.

Snart krftpremir!

LL
Citera
2025-07-01, 17:33
Medlem
Nattsmygs avatar
,
Citat:
D synar jag med sterlensnapsar.
https://www.systembolaget.se/produkt...apsar-8631504/
Citat:
Innehller en st vardera av Kiviks Prla, Rrums Rabarber, Lilla Viks Vinbr, Brsarps Besk, Brantevikaren, Fyrvktaren, Havngs Hyllehutt, Stenshuvud Backtimjan, Kseberga, Simrishamnare.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in