2009-03-04, 18:56
Medlem
Fauntleroys avatar
Rolf Tagesson skulle ju tydligen dock fortsätta sitt arbete emot klotter, dock med lite färre resurser
Citera
2009-03-04, 21:03
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Rolf Tagesson skulle ju tydligen dock fortsätta sitt arbete emot klotter, dock med lite färre resurser

Fast endast med fokus på "city".
Citera
2009-03-06, 15:40
Medlem
Dimonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Tycker DR och WAS har börjat synas mer i Malmö. Invandrade HBG:are?

Påtal om Was har Snok i Dr gått med där eller? Det är en Was målning (om den nu fortfarande är kvar) i pålsjö där det står Was med Snoks stil och sign?

Är det någon som sitter med lite med informativ fakta om det här, skulle vara kul att veta.
Citera
2009-03-07, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimond
Påtal om Was har Snok i Dr gått med där eller? Det är en Was målning (om den nu fortfarande är kvar) i pålsjö där det står Was med Snoks stil och sign?

Är det någon som sitter med lite med informativ fakta om det här, skulle vara kul att veta.

Den har jag också lagt märke till.. tänkte ställa samma fråga vi får hoppas på ett svar
Citera
2009-03-07, 11:55
Medlem
hehe123s avatar
Citat:

Han kanske kört en målning tillsammans med dem?
Citera
2009-03-07, 12:55
Medlem
Dimonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehe123
Han kanske kört en målning tillsammans med dem?

Inte helt omöjligt.
Citera
2009-03-07, 12:56
Medlem
Disembowlers avatar
Kul att WAS och DR syns i Malmö. Undrar om de kan representera HBG med samma klass som OGLE?
Citera
2009-03-07, 18:04
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Kul att WAS och DR syns i Malmö. Undrar om de kan representera HBG med samma klass som OGLE?

ogle är fet, nån som vet om det fortfarande finns nån annan än han som reppar IIK och SDG? nån som minns SDG's battle mot sw? eller ni kanske inte var insatta på det här med måleri då (med undantag fårn disembowler, jag vet att du vet din gamle räv)
Citera
2009-03-07, 18:09
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
ogle är fet, nån som vet om det fortfarande finns nån annan än han som reppar IIK och SDG? nån som minns SDG's battle mot sw? eller ni kanske inte var insatta på det här med måleri då (med undantag fårn disembowler, jag vet att du vet din gamle räv)

Självklart minns jag SW vs SDGs krombattle på freepronosidan. Härlig sommarbattle. SDG/GG stilar var jävligt fräscha, jag gillade bilbos stil.
Citera
2009-03-07, 18:52
Medlem
jontans avatar
Citat:

vi är fyra i skåne som är med där nu mera..
Citera
2009-03-07, 22:21
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Självklart minns jag SW vs SDGs krombattle på freepronosidan. Härlig sommarbattle. SDG/GG stilar var jävligt fräscha, jag gillade bilbos stil.

GG = GrisGänget?

Minns en gång när jag var liten och satt i klassrummet en dag så hade någon smetat in GG på rutan med tuggummi och så var det massa getingar som satt på den.

Vet du mer om dom om det nu är samma crew vi pratar om?
Då kanske du vet lite om målarna AKNE och CEID? Sitter fortfarande lite tags med dom i Hbg, du kanske även vet lite om crewet TMS?
Citera
2009-03-07, 23:43
Medlem
Dimonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontan
vi är fyra i skåne som är med där nu mera..

Och Snok är en av dem eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in