2024-12-29, 02:01
Medlem
Molekyl3ns avatar
Vad hände med ner?
Citera
2024-12-29, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejor
Här kan ni få en video om ni inte vet vilka EST är eller är intresserade. https://www.youtube.com/watch?v=vkl5...ndex=17&t=943s

Närmare slutet av videon klipptes det in någon backjump där de skrevs LVS DKG? Är Boost tillbaka tro?
Citera
2024-12-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackTomten37
Närmare slutet av videon klipptes det in någon backjump där de skrevs LVS DKG? Är Boost tillbaka tro?
Tror att någon av de som skrev LVS och DKG är någon vakt.
Citera
2024-12-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejor
Här kan ni få en video om ni inte vet vilka EST är eller är intresserade. https://www.youtube.com/watch?v=vkl5...ndex=17&t=943s

Tycker vissa panels var fina, märks att ni kan måla iallafall! Men tycker de verkar som att man har fame tid på sig när man målar pågatågen, har själv inte målat dem men känns så iaf från ett stockholmskt perspektiv.
Citera
2025-01-01, 05:07
Medlem
Est är tunga unga, speciellt Biggtime och Neck. Est gjorde ett bra val för deras framtid genom att kasta ut Amer från crewet. Han skämde bara ut Est med sina stulna stilar o dåliga pjäser.
Citera
2025-01-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blacknuggetballz
Est är tunga unga, speciellt Biggtime och Neck. Est gjorde ett bra val för deras framtid genom att kasta ut Amer från crewet. Han skämde bara ut Est med sina stulna stilar o dåliga pjäser.
Blev Regn också eller lämna han bara ?
Citera
2025-01-02, 15:11
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aubameyang
EST har funnits ett bra tag, ni oldheads är bara inte tapped in. Rics, perko osv körde est hårt

Hur länge? Fanns ju ett EST för runt 20 år sedan som satt lite här och var i Helsingborg

Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Vad hände med ner?

Dom håller väl mest på med sina egna konstkarriärer nu för tiden? Både Leon och Mar verkar göra en del lagligt osv. Man ser ju lite ute på gatorna ibland, men energin och suget försvinner ju äldre man blir. Sen kommer det såklart tillbaka periodvis osv. Brukar främst bli när folk får barn och bildar familj och lägger det hela på hyllan lite

Citat:

Såg någon Neck-kråka häromdagen. Var inget fel med den

Tycker väl dom målar helt okej över lag. Kanske inte den mest perfekta cancontrolen så att det blir sådär "shit" när man tittar på målningarna, men jag klagar inte för det var längesedan man såg panels tycker jag och jag såg faktiskt en för en liten tid sedan - kul!
Citera
2025-01-03, 16:38
Medlem
Fappy11s avatar
När jag såg EST för första gången så trodde jag det var gamla EST crew från Helsingborg som startat upp på nytt med några ynglingar eller nåt.
Citera
2025-01-05, 01:29
Medlem
grekkoz1s avatar
https://ibb.co/R00M5YN

WASTE, inte min bild, hittade på reddit, tagen i Kolding dk
Citera
2025-01-05, 01:41
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
https://ibb.co/R00M5YN

WASTE, inte min bild, hittade på reddit, tagen i Kolding dk

Den var några tum, hehe...
På tal om det, blir en fralla igen nu. Pisskallt skrov och stege. Burr.
Citera
2025-01-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aubameyang
Blev Regn också eller lämna han bara ?
Amer och neck fick en psykos vid hösten och kickade regn
Citera
2025-01-10, 10:53
Medlem
Citat:
Tycker bigg är king bra stil för ung ålder men est gjorde ett stort misstag med att ta med amer från första början bara för att han körde panels.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in