2013-06-27, 23:58
Medlem
Disembowlers avatar
End2End var väl Bates egna butik? Jag handlade aldrig där, men polare som handlade kom ofta hem med roliga nobrand burkar som såldes billigt där.
Citera
2013-06-29, 15:51
Medlem
slackdensnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourtwosix
Oldschool och oldschool. Det beror la på hur gammal du är.
Såvitt jag vet så kan man spåra hbg-AWS till iaf 97, då JAG lade märke till dom för att Nafe rände rundor i mina dåvarande kvarter.
Gamla medlemmar är nog aktiva, under andra signaturer... gissningsvis.

Menade att AWS i Köpenhamn är oldschool iaf min definition av oldschool, de är ju också uppe från början av 90 taler också, men håller man igång från 97 och fortfarande är aktiva idag tycker jag också det börjar bli oldschool. I mina ögon börjar sånna writers bli oldschool nu men klart jag är inte så värst gammal och har ju inte upplevt någon scen från 70-80 talet.. vart inte ens född. Men de äldsta rävarna från danska AWS närmar sig 40 och då tyker jag man e ganska oldschool om man tagit sig dit och fortfarande kör. Sen finns det ju yngre generationer som frotfarande håller det uppe, inte lika mycket som tidigare dock.
Citera
2013-06-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slackdensnabbt
Menade att AWS i Köpenhamn är oldschool iaf min definition av oldschool, de är ju också uppe från början av 90 taler också, men håller man igång från 97 och fortfarande är aktiva idag tycker jag också det börjar bli oldschool. I mina ögon börjar sånna writers bli oldschool nu men klart jag är inte så värst gammal och har ju inte upplevt någon scen från 70-80 talet.. vart inte ens född. Men de äldsta rävarna från danska AWS närmar sig 40 och då tyker jag man e ganska oldschool om man tagit sig dit och fortfarande kör. Sen finns det ju yngre generationer som frotfarande håller det uppe, inte lika mycket som tidigare dock.

+2 hiphop poäng

OT: Någon som vet hur det kommer sig att linjen från malmö c - arlöv fått en jävla massa nya kameror uppsatta som dessutom är utrustade med högtalare som skriker till när man går nära?
Citera
2013-06-29, 22:14
Medlem
falafelnummeretts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligkillejapp

OT: Någon som vet hur det kommer sig att linjen från malmö c - arlöv fått en jävla massa nya kameror uppsatta som dessutom är utrustade med högtalare som skriker till när man går nära?

Kanske för att folk inte ska gå där?

Kanske för att de vill slippa klotter?

Kanske för att mellan Malmö C - Kristianstad C är det minst en person i veckan som begår självmord genom att kasta sig framför tåg?
Citera
2013-06-30, 02:39
Medlem
slackdensnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligkillejapp
+2 hiphop poäng

?
Citera
2013-06-30, 21:15
Medlem
Fappy11s avatar
Vad har hänt med tågscenen? i vintras såg man ju ett par panels om dagen, nu bara då och då... hårdare bevakning?
Citera
2013-06-30, 21:57
Medlem
Benkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Vad har hänt med tågscenen? i vintras såg man ju ett par panels om dagen, nu bara då och då... hårdare bevakning?

Har tänkt på det också. Börjat buffa hårdare kanske.
Utöver det. MRD LUX DINMA AY har spårat duktigt vid Lund C. Nice att se
Citera
2013-06-30, 22:22
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkare

Du menar inte alla pieces däromkring som suttit sedan ~2010 utan pinfärskt?
Citera
2013-06-30, 22:46
Medlem
Benkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Du menar inte alla pieces däromkring som suttit sedan ~2010 utan pinfärskt?
Ja, som en vecka max.
Citera
2013-06-30, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benkare

e där bild?
Citera
2013-07-01, 17:07
Medlem
Benkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetemannen
e där bild?
Kan gå att lösa, brb.
Citera
2013-07-04, 03:20