2012-12-18, 18:45
Medlem
19Liga14Cups avatar
Runt Kirseberg är det sjukt mycket toy.. syn att se. Tur att TRC kom och styrde upp det lite för några veckor sen.
Citera
2012-12-19, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19Liga14Cup
Runt Kirseberg är det sjukt mycket toy.. syn att se. Tur att TRC kom och styrde upp det lite för några veckor sen.

det dom lagt i kirseberg har suttit några månader..
Citera
2012-12-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19Liga14Cup

Ja skönt att du inte bidrar med en förbättring iaf
Citera
2012-12-19, 19:59
Medlem
jonnizs avatar
Men hallåååå. Vad är det för whole-cars som står på rälsen (två stycken, konstig tågmodell) precis vid motorvägsinfarten efter "slussen" i malmö typ?

En av dem vet jag inte vad det står, för den är spittad med massa NER, dock ser den riktigt snygg ut under spitten. (Undrar vem som spittat... ). Wholecaren bredvid är i stor rollad/kråmad och står typ 4 eller bakvänt F och sedan tre bokstäver, är inte spittad.

Jag måste väl vara sen? För detta kan inte vara old-news, dem står ju helt öppet!

Edit; Känner inte igen tågvagnarna (man ser dock inte så bra pga all färg), så jag undrar lite varför spitten om de inte är måladae i en malmöyard?
Citera
2012-12-19, 20:40
Medlem
crewmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz
Men hallåååå. Vad är det för whole-cars som står på rälsen (två stycken, konstig tågmodell) precis vid motorvägsinfarten efter "slussen" i malmö typ?

En av dem vet jag inte vad det står, för den är spittad med massa NER, dock ser den riktigt snygg ut under spitten. (Undrar vem som spittat... ). Wholecaren bredvid är i stor rollad/kråmad och står typ 4 eller bakvänt F och sedan tre bokstäver, är inte spittad.

Jag måste väl vara sen? För detta kan inte vara old-news, dem står ju helt öppet!

Edit; Känner inte igen tågvagnarna (man ser dock inte så bra pga all färg), så jag undrar lite varför spitten om de inte är måladae i en malmöyard?

Bild?
Citera
2012-12-20, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thamalmo
det dom lagt i kirseberg har suttit några månader..

Kirseberg är stort, det e inte en vecka gammalt det de gjorde i johanneslust?
Citera
2012-12-22, 10:46
Medlem
jonnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmedlem
Bild?

Hade bara mobilen och var ute och körde. Om vagnarna står kvar så måste ju någon (som bor i malmö) kunna knäppa en bild!!!

För övrigt, så såg jag en MRD wholecar precis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rullar på den nya pågan!!!

Grym julklapp!
Citera
2012-12-22, 15:54
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Hade bara mobilen och var ute och körde. Om vagnarna står kvar så måste ju någon (som bor i malmö) kunna knäppa en bild!!!

För övrigt, så såg jag en MRD wholecar precis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rullar på den nya pågan!!!

Grym julklapp!
Nice, kanske är den första nya påga-wholecaren som är ute i trafik då, om nu inte KFC's WC från 2011 fick rulla längre än till buffen som det har talats om tidigare.
Citera
2012-12-22, 20:26
Medlem
PeaceLifes avatar
Citat:

Grym julklapp!

En bild på detta hade verkligen gjort kvällen!
Citera
2012-12-22, 23:21
Medlem
ExplosionEagles avatar
Har sett en krockodil wholecar av mrd, sjuukt fet, de andra wholecarsen ni snackar om är 7GEMS vilket är riktigt coolt. Den andra behöver ni inte veta så slipper ni cirkelrunka om det.
Citera
2012-12-23, 14:25
Medlem
wakos avatar
MRD wholecaren... fick den skickad till mig,, han som fotade vet inte hur man fotar men litet smakprov iaf..
http://img405.imageshack.us/img405/8783/mrdg.jpg
Citera
2012-12-23, 15:18
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako
MRD wholecaren... fick den skickad till mig,, han som fotade vet inte hur man fotar men litet smakprov iaf..
http://img405.imageshack.us/img405/8783/mrdg.jpg

Haha, typiskt flog-foto. Fast då skulle väl iofs bara ena benet på M:et varit med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in