2012-05-02, 01:25
Medlem
Som tidigare talare sagt, klura ut det själv. Kan va en rätt dum idé å skriva det här.
Citera
2012-05-03, 16:18
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Nu är jag förmodligen helt ute o cyklar men en polare sa att NIRO är U*E Som bytat tag.
Tror inte det själv, någon kan dra iväg ett p, eller något om så är fallet ...

Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Ni har säkert rätt, när SDK var i Malmö förra så våren så dök det upp lite NIRO. Antog att det var franska SDK. Jag har inte följt sthlmscenen eftersom att den varit rätt död den senaste tiden och jag läser inte UP.
Niro är någon i WUFC som bytt tag, alltså inte en medlem av den franska delen av SDK.
Vad Niro drog innan tycker jag man borde se på stilen, så kolla lite och dra sen era egna slutsatser.
Citera
2012-05-04, 00:57
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Niro är någon i WUFC som bytt tag, alltså inte en medlem av den franska delen av SDK.
Vad Niro drog innan tycker jag man borde se på stilen, så kolla lite och dra sen era egna slutsatser.

Ja, men ALBEDO är från franska SDK.
Citera
2012-05-04, 15:53
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ni har säkert rätt, när SDK var i Malmö förra så våren så dök det upp lite NIRO. Antog att det var franska SDK. Jag har inte följt sthlmscenen eftersom att den varit rätt död den senaste tiden och jag läser inte UP.
Haha, nej.
Du har inte följt stockholmsscenen för du inte bor där och inte har någon koll på vad som körs där.
Citera
2012-05-04, 15:58
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ja, men ALBEDO är från franska SDK.
Sant, missade att det var Albedo, och inte Niro, ni disskuterade.
Citera
2012-05-04, 22:07
Medlem
Mandarks avatar
Efter ett besök i Malmö är det bara att lyfta på hatten åt TRC för det är ingen som är ens i närheten av att synas så mycket som dom gör...
Citera
2012-05-04, 23:40
Medlem
PeaceLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Efter ett besök i Malmö är det bara att lyfta på hatten åt TRC för det är ingen som är ens i närheten av att synas så mycket som dom gör...

Håller med dig till hundra! Dom är överallt - går bara inte att missa något som dom gjort. Stilmässigt och val utav färger får mig inte direkt att höja på ögonbrynen, men satan vad dom levererar

"kvalité före kvantitet" brukar man säga, och kvantitet stämmer in rätt bra på TRC
Citera
2012-05-05, 17:48
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceLife
Håller med dig till hundra! Dom är överallt - går bara inte att missa något som dom gjort. Stilmässigt och val utav färger får mig inte direkt att höja på ögonbrynen, men satan vad dom levererar

"kvalité före kvantitet" brukar man säga, och kvantitet stämmer in rätt bra på TRC
Kvantitet är kvalitet eller hur var det gamla nikita sa?
Citera
2012-05-06, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceLife

Stilmässigt är TRC ett av de bästa crewsen i sverige. Förstår man sig inte på stil kanske man inte ska prata om det.
Citera
2012-05-06, 15:12
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Nån som har koll på Helsingborgsscenen som kan berätta om vad som händer där? är det helt dött eller körs det nått? av vem/vilka isf?
Citera
2012-05-06, 16:41
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffelenna
Stilmässigt är TRC ett av de bästa crewsen i sverige. Förstår man sig inte på stil kanske man inte ska prata om det.

Jag tycker ärligt talat att de blandar rätt friskt mellan brännarnas brännare och...ja, mindre bra prylar. Fast jag har inte doktorerat i stilologi heller.
Citera
2012-05-06, 18:03
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Nån som har koll på Helsingborgsscenen som kan berätta om vad som händer där? är det helt dött eller körs det nått? av vem/vilka isf?

Det körs men inte som förr. NSA och SKF har jag sett lite nytt ifrån, VOS är också att nämna. Det är väll dem som är aktiva just nu längesedan man såg något av jurq..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in