2011-10-02, 22:56
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dom
Men nu är det är ju faktiskt så att allt han gör är värdelöst, och det vet du med. det ser ut som skit, det är inte svårt att avgöra. Man kan inte påstå annat.
Har noll koll på påga så vet inte hur mycket tid man har så vågar inte uttala mig men så där skitsnyggt ser det väl inte ut nä.
Citera
2011-10-02, 23:15
Medlem
loppaa80s avatar
Någon som vet om MLK är en person eller ett gäng, har inte sett några målningar, bara massa tags i Tivoliparken.
Citera
2011-10-02, 23:27
Medlem
Såg tre skönheter på ett delux-påga för 5-6 dagar sedan, glömt bort att jag tog bilder på dom. Har inte stor koll på målarna med fina vart dom iaf!

http://tinypic.com/view.php?pic=2mzy6if&s=7

http://tinypic.com/r/28w2dcy/7

http://tinypic.com/view.php?pic=b4tg8y&s=7

OBS bilderna tagna med en iphone 3g, håll till godo med kvalitén
Citera
2011-10-03, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loppaa80
Någon som vet om MLK är en person eller ett gäng, har inte sett några målningar, bara massa tags i Tivoliparken.

crew.
Citera
2011-10-03, 12:44
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
jag gissar på att snafr är sur för att han är 'vakten' som kollat rutiner.

MRD/DINMA osv som han spittat då? Du tror inte dom kollat rutiner?
Citera
2011-10-03, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
MRD/DINMA osv som han spittat då? Du tror inte dom kollat rutiner?

du får en dubbel- tillbaka..
jag menar inte på att ingen annan kollar rutiner, men jag misstänker att snafr är den som kollat rutiner åt ehg, ner, vsa etc och blir sur när någon kommer in och pajjar rutinerna. det finns anledningar till att NER kunnat köra så bra panels som de gjort, men varje avvikelse (ei: någon annan målar på "deras" tåg) gör att man mer eller mindre måste börja om från början.
Citera
2011-10-03, 13:45
Medlem
doms avatar
Citat:
jag menar inte på att ingen annan kollar rutiner, men jag misstänker att snafr är den som kollat rutiner åt ehg, ner, vsa etc och blir sur när någon kommer in och pajjar rutinerna. det finns anledningar till att NER kunnat köra så bra panels som de gjort, men varje avvikelse (ei: någon annan målar på "deras" tåg) gör att man mer eller mindre måste börja om från början.

kul skrivet! vilken fantasi!
Citera
2011-10-03, 14:20
Medlem
Snafr är en jiddrig förortskille som tycker att vissa ställen är hans, kör folk dom ställena så spittar han och försöker få tag i personerna för att kunna hota dom och kräva dom på burkar. Kan tänka mig att det är jobbigt att växa upp i rosengård....
Citera
2011-10-03, 15:58
Medlem
Disembowlers avatar
Såg ett trevligt rull på väg till jobbet. SCAG, MRD, ONES och HALIK. Förövrigt den snyggaste ONES-panelen jag någonsin sett.
Citera
2011-10-03, 18:29
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Jag vet inte alls mycket om SNAFR och banden med NER-crew osv. Möjligt att han scoopat yardar osv och är förbannad om någon snor hans spot. Det är dock ingen bra anledning till att spitta målningarna som körs för att någon annan hittat "deras" spots.
Citera
2011-10-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigNeger
Snafr är en jiddrig förortskille som tycker att vissa ställen är hans, kör folk dom ställena så spittar han och försöker få tag i personerna för att kunna hota dom och kräva dom på burkar. Kan tänka mig att det är jobbigt att växa upp i rosengård....

Eller så är det en sån svenne uppväxt i medelklassen som spelar cool och röker hash?
Citera
2011-10-03, 19:08
Avslutad
Snafr har hybris och kommer alltid ha tills någon sätter honom på plats.

word @ Pyro.
Senast redigerad av kun6Size 2011-10-03 kl. 19:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in