2011-04-20, 21:54
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BukTjack
TRC har som sagt blivigt spittade och fått hot från andra crew tidigare. Värre tror jag det blir för han om han spittar NER, FAU, TSD, BST, WUFC eller liknande djup-rotade crews

BST, WUFC och TSD är inte allt för vanligt här. Men jag fattar vad du menar. Men ändå, det är svinigt att göra så. Även om han får uppmärksamhet så är det ingen bra sådan. Nån borde säga åt pågasnöret.
Citera
2011-04-20, 22:07
Medlem
Mx_1337s avatar
Beefen mot KFC är långt ifrån över och det är något som kommer skapa väldigt stora problem för EHG i allmänhet och Snafr i synnerhet, KFC är inga duvungar direkt.
Citera
2011-04-21, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Beefen mot KFC är långt ifrån över och det är något som kommer skapa väldigt stora problem för EHG i allmänhet och Snafr i synnerhet, KFC är inga duvungar direkt.
Det hoppas jag, KFC kungar!
Bigup KFC som faktiskt står emot EHG.
Citera
2011-04-21, 00:43
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BukTjack
TRC har som sagt blivigt spittade och fått hot från andra crew tidigare. Värre tror jag det blir för han om han spittar NER, FAU, TSD, BST, WUFC eller liknande djup-rotade crews

Du har inte speciellt bra koll på scenen, va?
Citera
2011-04-21, 00:49
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337

Ärligt talat så tycker jag att folk borde sluta bråka, vi alla gör detta för kärleken till samma element.

Vi behöver inga mord/kidnappningar/brutala misshandlar i scenen. Slut fred och måla tillsammans.

Jag ser framemot när det rullar en window down EHGKFC.
Citera
2011-04-21, 01:00
Medlem
nilbog1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Ärligt talat så tycker jag att folk borde sluta bråka, vi alla gör detta för kärleken till samma element.

Vi behöver inga mord/kidnappningar/brutala misshandlar i scenen. Slut fred och måla tillsammans.

Rätt, helt rätt! så jävla bra

Förresten, dom panelerna från videon som någon länkade till (MRD KITZ RIOGA MUSE DINMA) fan va tunga dom var, tyngsta panelerna jag sett på länge!
Citera
2011-04-21, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilbog1
Rätt, helt rätt! så jävla bra

Förresten, dom panelerna från videon som någon länkade till (MRD KITZ RIOGA MUSE DINMA) fan va tunga dom var, tyngsta panelerna jag sett på länge!

Håller med. Panelerna var svintunga! Kul med besök från Madrid också.
Citera
2011-04-21, 01:40
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffelenna
Håller med. Panelerna var svintunga! Kul med besök från Madrid också.

Och det är inte ens sommar än, vilket år detta kommer bli!
Citera
2011-04-21, 02:47
Medlem
jonnizs avatar
Citat:

Fasiken vad jag känner mig Hippie, men äntligen någon som har sagt något bra de senaste sidorna i denna tråden.

Jag tror de flesta inser att Snafr inte skulle ha spittat (speciellt inte något som han inte kan bättre själv), men ehg är inget skitcrew som borde försvinna från jordens yta. (Däremot borde vissa medlemmar tagga ner lite).

Tycker iofs det är bra att KFC står emot, men hoppas att det håller sig vid en vettig nivå, dvs att de krigar med färgburkarna och inget annat.
Citera
2011-04-21, 03:11
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz
Fasiken vad jag känner mig Hippie, men äntligen någon som har sagt något bra de senaste sidorna i denna tråden.

Jag tror de flesta inser att Snafr inte skulle ha spittat (speciellt inte något som han inte kan bättre själv), men ehg är inget skitcrew som borde försvinna från jordens yta. (Däremot borde vissa medlemmar tagga ner lite).

Tycker iofs det är bra att KFC står emot, men hoppas att det håller sig vid en vettig nivå, dvs att de krigar med färgburkarna och inget annat.

Jag har egentligen inte velat blanda mig i detta, men jag känner att det finns risk att denna beef slutar blodigt.

Hoppas att folk snackar med varandra innan det går för långt.
Citera
2011-04-21, 11:49
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Och det är inte ens sommar än, vilket år detta kommer bli!

Ja, om snaferaset slutar spitta så
Men det ser faktiskt ut att bli den bästa sommaren ur målarsynpunkt på länge faktiskt
Citera
2011-04-21, 15:48
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

Är väl en god tanke men det lär aldrig inträffa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in