2011-03-07, 14:27
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Appropå yarden så gick jag längs med kanalen i yarden mitt på dagen, mitt i veckan förra året nån gång och inte en sate brydde sig förens jag kom till Euromainthuset, då öppnade de fönstret och fullkomligt fucking vrålade på mig och polarna, hahaha.

undvik det huset mao om ni inte vill ha knas

Gå inte runt i yarden dagtid då? Idioti..
Citera
2011-03-07, 14:30
Medlem
Knarkboxs avatar
Tog ju bara en promenad i det fina vädret och fotograferade lite, inget fel med det?
Citera
2011-03-07, 15:48
Medlem
WTF?s avatar
Vad tror du själv? Du varnar oss andra för att promenera runt i yarden dagtid, i närheten av Euromainthuset. Är inte detta ganska självklart? Att du sen tar med dig polarna gör inte saken bättre.
Vad förväntade du dig? Att dom skulle säga "hej hej, här är en ny layup, kom hit och måla"?
Citera
2011-03-07, 15:51
Medlem
Jag håller inte på med grafitti osv men läste för kanske 2 år sen att staden(Helsingborg) skulle satsa på att få väck klotter snabbt oavsett var det var.
Citera
2011-03-07, 16:49
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuryone
varning för ehg floggen, deras grejer suger! hehe, man får känslan av att det är skitungar som har fått tag i sprayfärg, usch (vet att dom inte är det, men rent målarmässigt)
EHG är fett ojämna, några av dom är ganska grymma medans andra rent av suger. Dom kör en hel del i vilket fall.
Citera
2011-03-07, 17:15
Medlem
Knarkboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
Vad tror du själv? Du varnar oss andra för att promenera runt i yarden dagtid, i närheten av Euromainthuset. Är inte detta ganska självklart? Att du sen tar med dig polarna gör inte saken bättre.
Vad förväntade du dig? Att dom skulle säga "hej hej, här är en ny layup, kom hit och måla"?
Menade mest att yarden är rätt värdelöst bevakad och först där så stötte jag på motstånd. Alltså så kunde jag gå hela vägen från Centralen till Värnhem utan att någon tjafsade, dagtid.
Citera
2011-03-07, 18:49
Medlem
Jekners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
EHG är fett ojämna, några av dom är ganska grymma medans andra rent av suger. Dom kör en hel del i vilket fall.

helt sant, vill inte nämna några "namn" men de bra kan bara lagligt... och de panels som rullar av ehg är svinkassa
Citera
2011-03-07, 19:31
Medlem
Ner är ju riktigt aktiva nu....
Inga dåliga saker som rullar .

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/2011/happy-monday/
Citera
2011-03-07, 20:44
Medlem
jonnizs avatar
Skäms inte när jag säger att Ner nog har lagt några av Sveriges grymmaste panels 2011. Damn säger jag bara.

Dem måste ju nästan få den vanlige svensson att bli sugen på att springa till biltema och börja måla! Vackert är det!
Citera
2011-03-07, 21:14
Medlem
Hmmm, angående att EHG lägger "fula" rull.

Kan ju inte hålla med er som säger de.
Att dom är "ojämna" är ju för en del kan och en del kan inte lika bra.
Sen ja, dom ser ju inte ut som mirakel målningar när dom rullar med t.ex NER och dom.
Men fula, njaaa... Neeee, kan jag inte hålla med om.

Men sen kan man ju alltid säga "Kul att det körs"!
Citera
2011-03-07, 22:20
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super-cool-pojke
Hmmm, angående att EHG lägger "fula" rull.

Kan ju inte hålla med er som säger de.
Att dom är "ojämna" är ju för en del kan och en del kan inte lika bra.
Sen ja, dom ser ju inte ut som mirakel målningar när dom rullar med t.ex NER och dom.
Men fula, njaaa... Neeee, kan jag inte hålla med om.

Men sen kan man ju alltid säga "Kul att det körs"!

På tal om EHG, det senaste rullet som jag inte sett på nätet än med RACK var faktiskt väldigt snyggt. Så det i morse.
Citera
2011-03-07, 22:22
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benngan
Ner är ju riktigt aktiva nu....
Inga dåliga saker som rullar .

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsit.../happy-monday/

Undrar om den är körd där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera