Citat:
Ursprungligen postat av DrHolger
Själv anser jag att Dna var större under Bucks o Whör tid då dom hade inga spärrar. Glöm aldrig när dom måla postens bilar så dom blev tvungna att köra runt med deras målningar en hel dag pga att man inte han buffa dom. Vör o Bux var kom upp snabbt och banga inte vilken i mina ögon gör dom odödliga på Malmö scenen. Jons var med en stor pionjär där han hade en exakt utarbetad tag som han drog över hela Malmö. Han åkte dock fast vilken jag har hört kosta rätt mycket. Arak var med överallt med sin skinnycap och man kunde åka längst ner i hamnen och sen hans tag på ett elskåp så den mannen måste haft ett par grymma skor för han gick igenom hela stan med sina cannor. Jag röstar nog på Whör för han satte ett nytt tempo i stan synd dock att han gick bort så tidigt.
Hehe, verkar vara en härlig tid jag missat. Vad med NIE/DAUR? Hans 90-tals grejer finns ju fortfarande lite överallt?
Förresten, vilka battlade BIF? Jag minns att BIF fanns rätt mycket i bla Rosengård och att BIF var spittade lite här och var. Någon hade skrivit "hata BIF". Hade en tjejkompis som berättade att när hon gick på Stenkulaskolan så blev de utfrågade av lärarna om det var någon som visste vem de var.
Annars håller jag med om att arak fanns verkligen överallt med sina skinnytags.