2009-08-29, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Såg Leon, flare, Mentor och EHG när jag snurrade förbi.

Ok, schysst!
Målade ovan nämnda en vägg tillsammans då eller?
Citera
2009-08-31, 14:55
Medlem
ngn som har nr till fatcap i malmö?
Citera
2009-09-01, 20:41
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jhonny
Typ denna? http://www.fotolog.com/along_the_line/67523413

Yes
Citera
2009-09-04, 09:30
Medlem
Gimploos avatar
Scenen i Hässleholm verkar stå stilla för tillfället, inte mycket som kommer upp och desto mera buffas. De enda som verkar köra aktivt är MLK och de måste verkligen ha creds för att de kör! Diggar deras stil dessutom +.
Citera
2009-09-04, 09:34
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Scenen i Hässleholm verkar stå stilla för tillfället, inte mycket som kommer upp och desto mera buffas. De enda som verkar köra aktivt är MLK och de måste verkligen ha creds för att de kör! Diggar deras stil dessutom +.

SjälvproppsarN?
Citera
2009-09-04, 13:22
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
SjälvproppsarN?

Verkligen inte. Ber om ursäkt om det lät som att jag självproppsade.
Tänkte mer på en status om scenen som det ser ut idag
Citera
2009-09-04, 22:04
Medlem
Disembowlers avatar
Finns det några andra som kör egentligen?Haws? MERC för 7 år sedan.
Citera
2009-09-04, 22:51
Medlem
Citat:
Finns det några andra som kör egentligen?Haws? MERC för 7 år sedan.

Haws? Jag trodde han var från malmö eller han kanske bara flyttat dit?

Kommer ihåg att det fanns en fet laglig vägg utmed spåret i hässle för länge sen, den låg typ lite söder ut sett från stationen precis där spåren delar sig mot malmö/hbg. Satt en del feta grejer där kom jag ihåg.
Citera
2009-09-05, 14:20
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo

Kommer ihåg att det fanns en fet laglig vägg utmed spåret i hässle för länge sen, den låg typ lite söder ut sett från stationen precis där spåren delar sig mot malmö/hbg. Satt en del feta grejer där kom jag ihåg.

Vet precis vilken du menar men laglig var det nog ett tag sen den var. Hässle har som Sthlm nolltolerans och 24h regeln. Inte för att de håller den särskilt bra. Men väggen är fortfarande målad Och buffar de den är det krig!
Citera
2009-09-05, 17:21
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo

HAWS är nog rätt mycket från Hässleholm. Kanske bor i Malmö idag.
Citera
2009-09-05, 17:22
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Vet precis vilken du menar men laglig var det nog ett tag sen den var. Hässle har som Sthlm nolltolerans och 24h regeln. Inte för att de håller den särskilt bra. Men väggen är fortfarande målad Och buffar de den är det krig!

Malmö har också 24H regeln. Märkligt att Hässleholm ens har någon "nolltolerans" eftersom att graffitin är väl inte något stort problem där? 80% av all aktivitet är väl besökare?
Citera
2009-09-05, 17:32
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Malmö har också 24H regeln. Märkligt att Hässleholm ens har någon "nolltolerans" eftersom att graffitin är väl inte något stort problem där? 80% av all aktivitet är väl besökare?

Nej inte som man märker av. Som jag skrev tidigare står scenen typ stilla bortsett från MLK crew. Annars är det LUX FCK (Malmö?) och SPC som kör. Men något vidare stort problem är det verkligen inte. De buffar bara det nya, låter de som redan finns vara kvar. Konstiga regler de har ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in