2008-06-17, 19:29
Medlem
Hej. Jag införskaffade mig ett Razer Barracuda head set men fann rätt fort att kvallen på det inte var det bästa i världen. och efter någon vecka så blev frustrationen lite för stor över glappet så ja råkade dra ut sladden från den där dossan som sitter mitt på sladden. Problemet e relativt enkelt att fixa om jag bara skulle ha ett lödschema på head setet så ja kan löda sladdarna tillbaka på dosan igen. Men men jag kan tyvär inte finna något schema över det. Undrar bara om det möjligtvis finns någon som har ett ? lr vet hur dom ska sitta som skulle kunna hjälpa mig.
MVH
Citera
2008-06-18, 02:04
Medlem
jEffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halee
Hej. Jag införskaffade mig ett Razer Barracuda head set men fann rätt fort att kvallen på det inte var det bästa i världen. och efter någon vecka så blev frustrationen lite för stor över glappet så ja råkade dra ut sladden från den där dossan som sitter mitt på sladden. Problemet e relativt enkelt att fixa om jag bara skulle ha ett lödschema på head setet så ja kan löda sladdarna tillbaka på dosan igen. Men men jag kan tyvär inte finna något schema över det. Undrar bara om det möjligtvis finns någon som har ett ? lr vet hur dom ska sitta som skulle kunna hjälpa mig.
MVH

Skicka bara tillbaks det?
Citera
2008-06-18, 02:23
Medlem
Germanias avatar
efter att man medelst fysiskt våld haft sönder en komponent?
Citera
2008-06-18, 20:05
Medlem
jEffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
efter att man medelst fysiskt våld haft sönder en komponent?

Det måste väl de som han köpt headsetet av inte veta?
Citera
2008-06-18, 20:08
Medlem
Pampariuuss avatar
Lämna tillbaka headsetet?
Vafan, ett headset som ligger på 1000 spänn ska väl för i helvete hålla längre än en vecka!
Citera
2008-06-19, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pampariuus
Vafan, ett headset som ligger på 1000 spänn ska väl för i helvete hålla längre än en vecka!

Du har inte sett the angry german kid >.>
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in