Jag hittade den här bloggen och jag tyckte innehållet var intressant. http://corruptio.blogg.se/
Det är inte ofta man hittar FU-protokoll så det verkar vara en äkta blogg men vilka är namnen som nämns? Är de kända brottslingar eller?
Jag hittade den här bloggen och jag tyckte innehållet var intressant. http://corruptio.blogg.se/
Det är inte ofta man hittar FU-protokoll så det verkar vara en äkta blogg men vilka är namnen som nämns? Är de kända brottslingar eller?
Väldigt intressant läsning, men inte sett något om detta i övrig media, både expressen och aftonbladet måste ju tycka detta är intressant.
FU-protokoll och domar är väl offentlig handling så man har ju rätt att få ut dem.
Tja vapenligan från växjö ( Grimslöv) är /var rätt känd och mängden vapen sprängmedel och ammo var hisnande . Dock så kan man med stor säkerhet säga att polisen inte fann samtliga vapen vid beslaget ( Gården hadde gott om gömställen ) Huvudmannen i ligan greps föresten ganska nyligen igen då polisen vid en trafikkontroll hittade olagliga vapen i hans bil . Sen har en del andra inblande i härvan nyligen ansökt om tillstånd för att få handla med vapen yrkesmässigt vilket både nekats och överklagats i omgångar
Nej jag tänkte inte köpa något av vapnen, men jag är nyfiken på var alla vapen tar vägen. Någon har sagt att Sara Svenssons pappa bor 5-6 mil från Ahlberg och att Sara "barnflickan" fick tag på knutbyvapnet via Ahlberg, likaså att polisen som sköts till döds förra midsommar utanför Nyköpen var ett vapen från denna samling. Vad som talar mot det är att Ahlberg har som signatur att slipa bort serienummret men vapnet i Nyköping hade sitt serienummer kvar. Mördaren vägrade dock att uppge var han fått vapnet från. Det är rätt spännande om det visar sig att alla mord kan härledas till vapenhandlare Ahlberg.
Som sagt en intressant blogg. Dock forvanar det inte mig det minsta. Ar mer forundrad over att den graa massan svalt statens version av rattsakerhet med hull och har.
Håller med om att detta är så superintressant så att polisens toppar nu sitter och försöker tysta denna bloggare.
Önskar mer av sådana graverande avslöjanden till att upprätthålla ett säkert rättssamhälle!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!