• 2
  • 3
2008-07-01, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JolietJake
Nu vet jag inte var det är för märke men jag panikköpte en flintastek på Lidl till ett grillpartaj. Mitt omdöme om den är att den med råge satte mina tvivel på plats, den var faktiskt helt i klass med flintastekar köpta på Ica eller dylik affär. Lidls flintastek fyllde sin funktion och lite till enligt mig.

I second that! Mycket prisvärd, t.o.m bättre än många dyrare affärers!
Citera
2015-08-23, 14:44
Medlem
Medves avatar
Nu är jag 7 år sen till tråden.

Är nyfiken på flintastek. Är sugen på köpa det men är rädd att den kommer vara seg och mycket fet och svår att svälja.
Citera
2015-08-23, 17:36
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Nu är jag 7 år sen till tråden.

Är nyfiken på flintastek. Är sugen på köpa det men är rädd att den kommer vara seg och mycket fet och svår att svälja.

Kör inte på en engångsgrill och snitta fettkappan så funkar nog resten. Dont worry, det kan fan inte bli enklare än så.
Citera
2015-08-23, 18:19
Moderator
rotadents avatar
Jag tycker sällan att man ser flintastek längre, har det blivit mindre vanligt i butik? Ett tag krängde de flintastek som fan i reklambladen hela sommaren, nu känns det som att andra styckdetaljer är mer poppis.
Citera
2015-08-23, 18:25
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag tycker sällan att man ser flintastek längre, har det blivit mindre vanligt i butik? Ett tag krängde de flintastek som fan i reklambladen hela sommaren, nu känns det som att andra styckdetaljer är mer poppis.
Lite tråkigt, tyckte det var enkelt att bara plocka ett gäng och köra lite bakpotatis till.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in