Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Nu blir det det vanliga bash-a-veggo-köret här. Låt oss hålla oss till topic. vad det gäller aptiten så visst, är man vegetarian och lever på friterad ost så har man nog inga problem med aptiten. Men då ser man ut som en husbåt så småningom. Dom flesta av oss, köttätare eller veggisar, svänger ihop nåt när vi kommer hem, och då menar jag att man har större möjligheter att få nåt som smakar riktigt bra om man äter kött. Vilket leder tilll okynnesätande tills magen står i fyra hörn. om det är NYTTIGT eller inte att stoppa sig full som en korv är en helt annan fråga.
Du menar ju väl följande:
Nu blir det det vanliga bash-a-veggo-köret här. Låt oss hålla oss till topic
fast jag ändå drar bash a veggo-köret. vad det gäller aptiten så visst, är man vegetarian och lever på friterad ost så har man nog inga problem med aptiten. Men då ser man ut som en husbåt så småningom. Dom flesta av oss, köttätare eller veggisar, svänger ihop nåt när vi kommer hem, och då menar jag att
jag har större möjligheter att få nåt som smakar riktigt bra om jag äter kött, eftersom jag gillar kött. Vilket leder tilll okynnesätande tills magen står i fyra hörn. om det är NYTTIGT eller inte att stoppa sig full som en korv är en helt annan fråga.
Min poäng är således att det är helt meningslöst att säga "
man tycker, man gillar, man borde o.s.v.", när du talar om dig själv.