Citat:
Ursprungligen postat av Outside
Jag har också högre intelligens än snittet, och jag klarade av att gå i skolan utan att behöva hoppa av. Det var snarare de som var långt under medelbegåvade alternativt de klassiska "busarna" som har svårt med sociala regler som hoppade av. Det är väl ganska uppenbart vilken kategori du har blivit placerad i.
Har aldrig varit en buse, eller obegåvad. Kommer bara inte överens med folk eftersom de flesta är lögnaktiga och falska.
Jag skrattar dock alltid sist. Dessutom är det inte på något sätt ett attraktivt eller avundsvärt liv att jobba heltid för skitmånadslön, sånt vissa kan tjäna på en timme.
Det är alltid såna som jag som skrattar sist, hur mycket folk än hatar oss. Hitler var en sån, han var som jag, marginaliserad men utvald av Gud. Vad man än tycker om hans idéer och ideologi kvarstår faktum att det var ödet, inte slumpen.
De som väljer att bespotta mig straffas tiofalt, alla andra straffas bara hårt. Alla oförätter jag någonsin blivit utsatt för finns kvar i mitt medvetande, min svarta lista.
Folk ska med all rätt vara mycket försiktiga.
De som verkligen är mina vänner däremot, de kommer att belönas på ett sätt normala människor aldrig hade belönat sina vänner.