2003-07-29, 20:26
Medlem
garbages avatar
Det verkar finnas en hel del gamla luftvärnsbatterier & bunkrar i Änggårdsbergen. Jag tror att det är det iaf. Någon som har tittat närmare på dessa? Hur stora är dom? Förslutna? Jag var på väg ner i en, för några år sedan. Vi fick gräva undan en hel del jord, innan vi kröp igenom skottgluggen (?). Vi backade dock ur pga huggormar i första rummet. ops:
Citera
2003-07-29, 21:17
Medlem
Kristjans avatar
att taga med nästa gång.

1 st dum satanist som äter orm.
han kommer sedan offra sig till allt farligt meck ni ger er in på.

Bra!
Citera
2003-07-30, 17:58
Medlem
Kryptografens avatar
Ungefär var i Änggårdsbergen?
Nära västerberget, eller mera åt botaniska/Sahlgrenska till, eller i västra delen kanske?
Citera
2003-07-31, 22:15
Medlem
garbages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptografen
Ungefär var i Änggårdsbergen?
Nära västerberget, eller mera åt botaniska/Sahlgrenska till, eller i västra delen kanske?
Dude, jag har aldrig haft karta med mig & så var det ett tag sedan jag var där! Dom verkar vara utspridda & belägna på öppna höjder. Det är inte mycket att gå på men det var några år sedan jag cyklade där. Vet inte om dom finns kvar eller om jag ens hittar dom längre.
Citera
2003-07-31, 22:37
Medlem
DeGes avatar
Vet att det finns ett par högst upp på Änggårdsbergen, jag och kompisen klättrade ner i ett par, däruppe är de flesta mer/mindre övergrävda,men som sagt, det gick att klämma sig in, dörren var liksom på glänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in