2009-05-13, 19:33
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Att skvallra om kändisar som gillar att knulla är väl fan inte så jävla kul?
Det gör väl alla grabbar, och om man då är flickidol så kan man ju vraka och välja utan dess like.

Själv kan jag bara bidra med att Frej i SMK är en riktigt skum kille, fast det är väl redan färdigställt sedan tidigare.

Det handlar inte om att dom gillar att knulla, utan att dom gillar att knulla småflickor. Det är ganska vidrigt imo att som 25+ knulla tjejer på 15-16 år.
Citera
2009-05-13, 19:42
Medlem
80-talists avatar
Bara jag som tycker Frej är en riktigt trevlig typ? Inte alls särskilt konstig, åtminstone inte nykter. När han dricker sprit blir han väl lite tokig, men vem fan blir inte det? Och på scen är han väl vild.

Nu var det i och för sig ett par år sedan jag träffade honom, han kan mycket väl blivit konstigare sen dess (för mycket tysk ecstasy och kokain kan väl personlighetsförändra den starkaste av oss).
Citera
2009-05-13, 20:54
Medlem
MyAntipathys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Henrik Berggren läser Latin på GU.
Trodde det var grekiska han läste.
Citera
2009-05-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare

Föresten, när vi ändå är inne på Sincerely Yours. Är det någon som vet vilka som ligger bakom bandet "JJ"?

Det har jag också undrat ett tag nu. Det enda jag har lyckats läsa mig till via nätet är att det enligt uppgift ska vara en duo bestående av en kille och en tjej.
Citera
2009-05-13, 21:51
Medlem
Citat:
Henrik Berggren läser Latin på GU.
Inte psykologlinjen, alltså? Är han gift? Jag som hade för mig att han fortfarande bodde hemma, eller var iaf skriven på samma adress som sina föräldrar. Jag vet inte, men jag tror det skulle vara "kul" att få umgås med snubben och se verjligen hur han är.
Citera
2009-05-13, 22:15
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorski
Det har jag också undrat ett tag nu. Det enda jag har lyckats läsa mig till via nätet är att det enligt uppgift ska vara en duo bestående av en kille och en tjej.

Som står för Jules et Jim. Det är det enda jag vet om JJ. Mystiskt det där, men det är la typiskt för SY.
Citera
2009-05-13, 22:17
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Inte psykologlinjen, alltså? Är han gift? Jag som hade för mig att han fortfarande bodde hemma, eller var iaf skriven på samma adress som sina föräldrar. Jag vet inte, men jag tror det skulle vara "kul" att få umgås med snubben och se verjligen hur han är.

Hehe du kan la kolla denna:
http://www.youtube.com/watch?v=lRu0xts_rpI

Ang. Latinen så hörde jag det för 2veckor sedan att han läste det.
Citera
2009-05-13, 22:42
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Citat:
Som står för Jules et Jim. Det är det enda jag vet om JJ. Mystiskt det där, men det är la typiskt för SY.

Sjukt fint är det hursomhelst.

Nu finns det ju en video också men det är ju inget som säger att det är de som agerar i videon som är samma personer som spelar.
Citera
2009-05-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Sjukt fint är det hursomhelst.

Nu finns det ju en video också men det är ju inget som säger att det är de som agerar i videon som är samma personer som spelar.

Precis. Blev dock riktigt sugen på att greppa en vinare och gå ut och lägga mig på en äng när jag såg "andra halvan" av videon
Citera
2009-05-13, 22:44
Medlem
Citat:
Hehe du kan la kolla denna:
http://www.youtube.com/watch?v=lRu0xts_rpI

Ang. Latinen så hörde jag det för 2veckor sedan att han läste det.

Haha, snubben är så jävla borta...
Citera
2009-05-13, 22:45
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Precis. Blev dock riktigt sugen på att greppa en vinare och gå ut och lägga mig på en äng när jag såg "andra halvan" av videon

Tyckte först att sjuan var lite tråkig och som ett lamare Air France (som jag iof älskar) men den har växt och nu gillar jag den oerhört mycket. Hoppas på mer.
Citera
2009-05-14, 07:03
Medlem
Citat:
Så då är du mao 17 år nu?
Men hur dålig är du på att räkna? Om hon var 15 sommaren 06 var hon 16 år 2007, 17 år 2008 och har antagligen fyllt 18 redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in