2010-08-01, 22:20
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scharpschutze
Måste också bara inflika med att Top Gear har, enligt mig, världens bästa kamerateam och redigeringsteam! Otroligt mycket av programmets känsla utgörs av deras strålande arbete!

Dagens visdomsord. Top Gear är så otroligt komplett (film/foto, programledare, programidéer, humorn etc) att alla konkurrenter framstår som amatörer. Tittar jag på något annat bilprogram är det för att jag är intresserad av en bil som testas. Top Gear kan man säkert titta på utan att vara det minsta bilintresserad.
Citera
2010-08-01, 22:39
Medlem
Gironas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbajern
Top Gear kan man säkert titta på utan att vara det minsta bilintresserad.

Definitivt! Jag är inte alls intresserad av bilar, men jag har fastnat totalt för Top Gear. Jag brukar spola förbi de där inslagen där Jeremy testar någon superbil, men allt annat tycker jag är helt briljant! Att jag sedan inte förstår alla bilreferenser gör inte så mycket, för det är humorn och kemin mellan programledarna som jag tycker är behållningen i programmet
Citera
2010-08-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
Håller med, Fift Gear är inte speciellt bra alls. Jag stör mig på det faktum att de försöker vara Top Gear men misslyckas nåt brutalt hela jäkla tiden.

De finns ju inte bara ett fel med den skiten heller, för de första är de ju att de inte alls är roliga, till skillnad från Top Gear.. Sedan är de deras förbannade reklam som kommer hela jävla tiden.. "svara på denna dumma fråga så vinner du våran kassa sönderkörda bil".. släng fifth gear i tunnan
Citera
2010-08-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girona
Definitivt! Jag är inte alls intresserad av bilar, men jag har fastnat totalt för Top Gear. Jag brukar spola förbi de där inslagen där Jeremy testar någon superbil, men allt annat tycker jag är helt briljant! Att jag sedan inte förstår alla bilreferenser gör inte så mycket, för det är humorn och kemin mellan programledarna som jag tycker är behållningen i programmet

Dom är värda att kolla på om bara för de fina bilderna.
Citera
2010-08-01, 23:40
Medlem
klockrena avsnitt, men VARFÖR i hela världen måste de testa så mycket tyska bilar??????? alltid någon ny bmw, porsche, merca i varje svärord avsnitt.. finns massor läckra bilar som aldrig får chansen att testas, varför inte nya saab 9-5? blev häpen när de hade specialen om Lancia.. nej lite bättre variation hade varit något
Citera
2010-08-02, 01:28
Medlem
cheeffs avatar
Meh fan, känns som dom alltid tar ett uppehåll just när det börjar komma igång

Shysst avsnitt men tror förra var det som lämnade störst avtryck. När dom gjorde motorhomes (eller vadfan det kallas) var det roligaste inslaget.
Senast redigerad av cheeff 2010-08-02 kl. 01:30.
Citera
2010-08-02, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Meh fan, känns som dom alltid tar ett uppehåll just när det börjar komma igång

Shysst avsnitt men tror förra var det som lämnade störst avtryck. När dom gjorde motorhomes (eller vadfan det kallas) var det roligaste inslaget.

Det är alltid den sortens inslag där dom ska bygga saker som är roligast
Citera
2010-08-02, 01:50
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av besus
Det är alltid den sortens inslag där dom ska bygga saker som är roligast
Ja, blir aldrig tråkigt då. Såg häromdagen när dom försökte sej på att göra en el-bil, garvböl på den
Citera
2010-08-02, 09:46
Medlem
Sickboys avatar
Riktigt bra avsnitt. Jag gillade testet av dom gamla brittiska sportvagnarna. Tänk att dom körde 5000km med dom och tanka fullt bara kostade 50 cent.

Men Jeremy sa i slutet "thats the end of the series". Tyckte att season hade varit ett bättre ord, annars kan det missuppfattas till att serien är slut.
Tog mig ett par sekunder att inse att han menade säsongen.
Nån som vet när det börjar igen. Eller måste jag Googla?
Citera
2010-08-02, 10:32
Bannlyst
De gjorde ett sånt där sorgligt slut igen. Som om att det är slutet, inte bara för den brittiska bilindustrin, utan för hela programmet

Nu får vi vänta till Okt-Nov för nästa avsnitt (brukar börja däromkring i alla fall)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes
Citera
2010-08-02, 10:40
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Men Jeremy sa i slutet "thats the end of the series". Tyckte att season hade varit ett bättre ord, annars kan det missuppfattas till att serien är slut.
Tog mig ett par sekunder att inse att han menade säsongen.
Nån som vet när det börjar igen. Eller måste jag Googla?

I England säger man "Series" istället för "Season"
Citera
2010-08-02, 12:46
Medlem
Wittgensteins avatar
OT raderad. Håller fildelningssnacket i Fildelning, eller håll er till chatten om ni känner att ni absolut måste delge omvärlden hur många procent av det senaste avsnittet ni har tankat ned.

/Mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in