2014-02-17, 16:36
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men den var rätt snygg.

Javisst, men jag tror inte fabrikören av bilen, har blivit nedringt av beställningar idag.
(en hel del jobb kvar på bilen, verkar det som)
Citera
2014-02-17, 16:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Javisst, men jag tror inte fabrikören av bilen, har blivit nedringt av beställningar idag.
(en hel del jobb kvar på bilen, verkar det som)
Mjo, verkligen. Synd annars för det verkar vara en rätt bonkers bil.
Citera
2014-02-17, 17:22
Medlem
Barbus avatar
Kom igen nu Top Gear. In med Koenigsegg igen. Väntat förväntansfullt i flera säsonger nu.

Bara jag som tycker James May har förändrats en hel del? Han känns mycket öppnare och roligare nu.
Tycker han har seglat upp som den roligaste av de tre. Förr var han alltid så seriös och användes som en hackkyckling. Nu är han den som levererar mest skratt tycker jag. Känns som han står för det mesta som är "unscripted" av humorgrejerna.

Var ju kul när han stod med tändaren bakom kärnvapen-missilen tex.
Citera
2014-02-17, 18:35
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
Kom igen nu Top Gear. In med Koenigsegg igen. Väntat förväntansfullt i flera säsonger nu.

Bara jag som tycker James May har förändrats en hel del? Han känns mycket öppnare och roligare nu.
Tycker han har seglat upp som den roligaste av de tre. Förr var han alltid så seriös och användes som en hackkyckling. Nu är han den som levererar mest skratt tycker jag. Känns som han står för det mesta som är "unscripted" av humorgrejerna.

Håller verkligen med, han tar mer plats nu vilket är roligt. Missilbasen var riktigt nice.
Citera
2014-02-17, 19:12
Medlem
Citat:

Va fan måste missat det helt och hållet, när gjorde han det?
Citera
2014-02-17, 20:07
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Va fan måste missat det helt och hållet, när gjorde han det?

45 min och 38 sek in på filmen.

Citera
2014-02-17, 21:38
Medlem
wizzmans avatar
Nja May har väl alltid kommit med roliga kommentarer, men dom sker oftast när han sitter själv i bilen på deras bilresor.

Vilket skräp den danska bilen var det företaget kommer garanterat kursa efter detta.
Senast redigerad av wizzman 2014-02-17 kl. 21:42.
Citera
2014-02-17, 21:40
Bannlyst
James May är ju helt underbar, jag rekommenderar verkligen hans två serier med Oz Clarke, de ger sig ut i UK och sedan Frankrike (eller var det tvärt om?) och testar alkohol samt bilar. Mycket underhållande banter i stil med Top gear fast det är inte lika skriptat. Tycker den här veckans avsnitt var okej, Ukraina verkar vara ett fruktansvärt tråkigt land om man inte räknar med Tjernobyl då.
Citera
2014-02-17, 22:32
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Nja May har väl alltid kommit med roliga kommentarer, men dom sker oftast när han sitter själv i bilen på deras bilresor.

Vilket skräp den danska bilen var det företaget kommer garanterat kursa efter detta.
Jobbigt att ha gjort en bil med över 1000 hästar och få sämre tid än en Ford Focus.
Citera
2014-02-17, 22:53
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Jobbigt att ha gjort en bil med över 1000 hästar och få sämre tid än en Ford Focus.

Haha ja de verkar mest ha slängt in en kraftig motor utan att tänka på hur kraften ska fördelas ner i marken utan att den ska spinna till höger och vänster som den gör. Påminde lite om SLS AMG fast betydligt mycket värre.
Citera
2014-02-17, 23:29
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
1000 hästar är inte mycket värt när det regnar för du får inte ner dom i backen för det blir bara hjulspinn, de skulle ha kört bilen på en torr bana istället när motorn får en chans att prestera ordentligt.

Sen va det inte en ford focus som va snabbare på torr bana, det va en ford focus rs mk2 som bl.a har en modifierad 5cylindrig volvomotor på strax över 300 häst.

Citat:
Tja han lyckas säga "hello" på ett komiskt sätt.
https://www.youtube.com/watch?v=8KnbMafvpWA
Citera
2014-02-18, 09:52
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Gillade Jeremys slutpläddering om denna danska bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in