Kom igen nu Top Gear. In med Koenigsegg igen. Väntat förväntansfullt i flera säsonger nu.
Bara jag som tycker James May har förändrats en hel del? Han känns mycket öppnare och roligare nu.
Tycker han har seglat upp som den roligaste av de tre. Förr var han alltid så seriös och användes som en hackkyckling. Nu är han den som levererar mest skratt tycker jag. Känns som han står för det mesta som är "unscripted" av humorgrejerna.
Var ju kul när han stod med tändaren bakom kärnvapen-missilen tex.
Kom igen nu Top Gear. In med Koenigsegg igen. Väntat förväntansfullt i flera säsonger nu.
Bara jag som tycker James May har förändrats en hel del? Han känns mycket öppnare och roligare nu.
Tycker han har seglat upp som den roligaste av de tre. Förr var han alltid så seriös och användes som en hackkyckling. Nu är han den som levererar mest skratt tycker jag. Känns som han står för det mesta som är "unscripted" av humorgrejerna.
Var ju kul när han stod med tändaren bakom kärnvapen-missilen tex.
Håller verkligen med, han tar mer plats nu vilket är roligt. Missilbasen var riktigt nice.
James May är ju helt underbar, jag rekommenderar verkligen hans två serier med Oz Clarke, de ger sig ut i UK och sedan Frankrike (eller var det tvärt om?) och testar alkohol samt bilar. Mycket underhållande banter i stil med Top gear fast det är inte lika skriptat. Tycker den här veckans avsnitt var okej, Ukraina verkar vara ett fruktansvärt tråkigt land om man inte räknar med Tjernobyl då.
Jobbigt att ha gjort en bil med över 1000 hästar och få sämre tid än en Ford Focus.
Haha ja de verkar mest ha slängt in en kraftig motor utan att tänka på hur kraften ska fördelas ner i marken utan att den ska spinna till höger och vänster som den gör. Påminde lite om SLS AMG fast betydligt mycket värre.
Jobbigt att ha gjort en bil med över 1000 hästar och få sämre tid än en Ford Focus.
1000 hästar är inte mycket värt när det regnar för du får inte ner dom i backen för det blir bara hjulspinn, de skulle ha kört bilen på en torr bana istället när motorn får en chans att prestera ordentligt.
Sen va det inte en ford focus som va snabbare på torr bana, det va en ford focus rs mk2 som bl.a har en modifierad 5cylindrig volvomotor på strax över 300 häst.
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!