2021-04-12, 22:25
Medlem
Är det fastställt vad Soran har gjort? Finns det något han har erkänt? Han har ett antal anmälningar på sig men vet vi vad som har hänt?
Citera
2021-04-13, 15:37
Medlem
tungtsinnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharmlessMan
Är det fastställt vad Soran har gjort? Finns det något han har erkänt? Han har ett antal anmälningar på sig men vet vi vad som har hänt?

i dokumentären erkänner soran ett par oönskade dickpicks och att han utnyttjat sitt kändisskap för att få ligga resten svamlas mest bort med tomma vaga resonemang om att "en har sin bild, nån har en annan" och "jag har legat med väldigt många jag förstår inte hur det kunde gå så fel"
Citera
2021-04-13, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av branting
Ja, någonstans i Budapest sitter Erik Almqvist och ler i allt annat än mjugg. What comes around...

Det är väl mer regel än undantag att de som gapat mest om "rrrriktiga rasister" och "SD-bönder" är de som själva har något verkligt att dölja. Virtanen, Federley, Alex Bengtsson (tidigare Expo), Soran... Fler kunde nämnas. Om någon går ut och markerar mot SD i lite för gällt tonläge så bör man misstänka lik i garderoben.

"Jaha, du är upprörd över den hemska rasismen i Sverige, samtidigt som du våldtar på fritiden/suger en pedofils kuk på regelbunden basis/trakasserar småtjejer sexuellt? Lust att berätta mer?"
Citera
2021-04-13, 17:20
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Det är väl mer regel än undantag att de som gapat mest om "rrrriktiga rasister" och "SD-bönder" är de som själva har något verkligt att dölja. Virtanen, Federley, Alex Bengtsson (tidigare Expo), Soran... Fler kunde nämnas. Om någon går ut och markerar mot SD i lite för gällt tonläge så bör man misstänka lik i garderoben.

"Jaha, du är upprörd över den hemska rasismen i Sverige, samtidigt som du våldtar på fritiden/suger en pedofils kuk på regelbunden basis/trakasserar småtjejer sexuellt? Lust att berätta mer?"

Exakt. Det märktes ju en jublande förväntan hos journalister och gammelmedia i början av metoo. De hade hoppats på att det skulle bli en kavalkad av högerpolitiker, företagsledare och andra "medelålders vita män" som skulle åka dit och exponeras för ofredanden och kladd.

Men så blev det i stället personer som Virtanen, Alexander Bengtsson, Eshan Fadakar och Soran som visade sig vara våldtäktsmännen och snuskjävlarna. Då tryckte såklart media snabbt på bromsen. "Vi kanske har förhastat oss lite, det har kanske gått lite för fort". Inte lika kul när de egna åker dit på löpande band. Vem fan vet vilka fler som stod på kö att åka dit innan media drog i handbromsen?

Och nu ska alltså våra värdelösa journalistjävlar försöka hjälpa tillbaka Soran tillbaka ut i rampljuset med ett skattefinansierat program i två delar där han får snyfta ut. Det är så satans vidrigt.
Citera
2021-04-13, 17:23
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskel
Hur många kvinnor är det egentligen som menar på att de blivit utsatta av honom? Ser vissa som hävdar att det är 3 stycken och andra som påstår att det är så många som 9. Vad stämmer egentligen?

Minst 3 och 1 för köp av prostituerad är väl belagt. Konsensus i tråden verkar vara 7 anmälningar, men jag vet inte.
Citera
2021-04-16, 12:57
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharmlessMan

Skvallret och rykteskarusellen är i full gång, och då vet man att sanningen ALLTID får stryka på foten. Den kolsvarta Bianca Kronlöf har dessutom gått till Ny Attack mot allas vår Skäggtomte.
Citera
2021-04-17, 10:55
Medlem
Telepatisks avatar
Han är väl en psykopat? Bara skitsnack att han ångrar sig, men det förstår nog alla.

Försöker han bli något igen eller vad är hans baktanke? Ogillade den hycklaren innan allt detta uppdagades.
Citera
2021-04-17, 13:30
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han är väl en psykopat? Bara skitsnack att han ångrar sig, men det förstår nog alla.

Försöker han bli något igen eller vad är hans baktanke? Ogillade den hycklaren innan allt detta uppdagades.
Exakt, fick Soran sin "upprättelse" efter SVTs "dokumentär", för annars hade väl sopan aldrig ställt upp öht?
Citera
2021-04-18, 00:25
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Exakt, fick Soran sin "upprättelse" efter SVTs "dokumentär", för annars hade väl sopan aldrig ställt upp öht?

Jag undrar om han fått någon upprättelse. Jag tror han själv tänkte sig dokumentären som någonslags start på resan tillbaka in i stugvärmen. Nu framstår han enbart som ännu mer klandervärd.

https://www.expressen.se/noje/soran-ismail-svarar-pa-bianca-kronlofs--kritik-inte-alls-som-jag-tankt-mig-/
Citera
2021-04-18, 08:57
Medlem
JamesFs avatar
I vilken grop bor grisen?
Citera
2021-04-18, 10:19
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag undrar om han fått någon upprättelse. Jag tror han själv tänkte sig dokumentären som någonslags start på resan tillbaka in i stugvärmen. Nu framstår han enbart som ännu mer klandervärd.

https://www.expressen.se/noje/soran-ismail-svarar-pa-bianca-kronlofs--kritik-inte-alls-som-jag-tankt-mig-/

Han är jävligt hal, våldtäktskurden. Väldigt lismande och "rätta" svar i intervjun i Expressen. Mjukt och undergivet, han vet precis vad han ska säga, muslimen. Lägg till att samtliga journalister i Sverige egentligen vill att Soran ska tillbaka i rampljuset för att spotta på svenskarna igen. Att skattefinansierade SVT ger våldtäktskurden en comeback-dokumentär från allra första början säger allt om hur gammelmedia förhåller sig till Soran.

Skulle fan inte förvåna mig om vi får se om ett par dagar: "Bianca Kronlöf: Jag har nu haft ett jättebra samtal med Soran Ismail, han är en bra kille. Vill egentligen väl och är antirasist. Är beredd att ge honom en ny chans"

Underskatta inte hur lömskt och slipat henvänstern och gammelmedia kan lägga upp det för att Soran ska få komma tillbaka till rampljuset.
Citera
2021-04-18, 11:06
Medlem
antoneriks avatar
Mitt förtroende för svenska myndigheters och mediers sätt att hantera sexualbrott och sexköp har fått mig att tappa allt förtroende. Numera tror jag att nästan ingen som är anmäld är en riktig våldtäktsman. Vilket säkert är fel åt det andra hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in