2012-10-30, 22:30
Medlem
MalachiYorks avatar
Fikade med honom för några år sedan. Genom trevlig kille med ambitioner var den bild jag fick, men inte ett enda tecken på komiker Det här var innan hans genomslag i parlamentet.
Citera
2012-11-13, 00:01
Avslutad
Kul kille detta!
Riktigt bra skämt han drar - http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/article15765420.ab
Citera
2012-11-13, 08:27
Medlem
Ännu en massmedial felbedömning att försöka få Soran Ismail att göra sig rolig på Bosse Hanssons bekostnad. Publiken var tydligen inte så PK som media räknat med.
Citera
2012-11-13, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Ännu en massmedial felbedömning att försöka få Soran Ismail att göra sig rolig på Bosse Hanssons bekostnad. Publiken var tydligen inte så PK som media räknat med.

Jag tror helt enkelt inte att de var tillräckligt intelligenta och snabbtänkta för att hänga med i Sorans skämt.
Citera
2012-11-13, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Jag tror helt enkelt inte att de var tillräckligt intelligenta och snabbtänkta för att hänga med i Sorans skämt.

Det enda skämt var att man försökte få till det där till ett skämt. Och dom i publiken förstod det och tyckte absolut inte att det var roligt. Vilket det inte var utan mer pinsamt.
Citera
2012-11-13, 09:31
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:

Sofistikerat som det var...
Citera
2012-11-13, 12:56
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Det enda skämt var att man försökte få till det där till ett skämt. Och dom i publiken förstod det och tyckte absolut inte att det var roligt. Vilket det inte var utan mer pinsamt.

Det roligaste är att Soran Ismail efter sitt framträdande vilt propagerade för att det var fel på ljudet och att allting lät myyycket bättre live. Säkert, dra den om Rödluvan också ängsliga lilla komikersröv.
Citera
2012-11-13, 13:34
Medlem
KarlDenMindres avatar
Soran blev rätt trackad av Peter Wahlbeck under roasten av Sofia Wistam (efter ca 3 min): http://www.youtube.com/watch?v=oibZ7W3S_d8
Citera
2012-11-14, 09:01
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister2002
Den äcklige kurden hycklar
Han hatar SD men lär knappast vara emot
-kusingifte (alla jävla kurder verkar ju efterblivna)
-balkongflygning etc.

Hycklandes på det sättet att han föraktar
ett parti som vill värna om svensk kultur men
samidigt vurmar för sin egen.

Mer hyckleri:
Citat:
"Jag är svensk och jag är kurd. Svenskhet definieras enbart genom medborgarskap". Så beskriver komikern Soran Ismail sig själv.
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/630389-soran-ismail-en-grupp-styr-vad-som-sags
Citera
2012-11-14, 09:08
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Bosse Hanssons är dum.
Titta, jag kan också.
Citera
2012-11-14, 09:50
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

Nu tyckte inte jag heller att det var ett särskilt roligt skämt, men det hade ju inte spelat någon roll om så Monty Python hade kört "Four Yorkshiremen" på scenen, ingen hade skrattat ändå eftersom folk som sysslar med idrott inte har någon humor, undantaget Glenn Hysén.
Citera
2012-11-14, 19:14
Medlem
DIdes avatar
Det är inget fel på Soran. Han försörjer sig själv och tycker någon (1?) att han är rolig så är väl det bara bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in