2008-06-16, 15:04
Awaiting Email Confirmation
Är ute efter en mobiltelefon med okej kamera men framför allt en bra musikspelare, då jag varken har lust att lägga ut pengar på både mobil och mp3, samt att jag helt enkelt tycker att det är onödigt att ha 2 apparater i fickan när man lika gärna kan kombinera dom in ett.

Valde Sony Ericsson W960i.

Har jag gjort ett bra val eller tycker ni att jag borde ha lidit en månad till utan musik när jag reser, samt höjt telefonräkningen genom att byta till Telia?

Om jag gjort en supermiss och inte skulle funderat över någon av dessa modeller, vilken skulle jag valt istället?

Mvh.
Citera
2008-06-16, 15:12
Medlem
StyleWarss avatar
Är DU nöjd är väl det som är intressant. Du borde vara det då man kan göra maniskt mycket research på produkter via teh internets och så.

Den telefon du har valt passar otroligt bra för det du nämner. Ett mästerligt stycke ingenjörsskap.

Det finns alltid något bättre runt hörnet (eller åtminstone känslan av det).

Glöm alla produkter och tester tills du ska köpa en ny mobil. Njut istället av den du köpt.
Citera
2008-06-16, 18:52
Medlem
Tankishs avatar
Det finns alltid något bättre, så är det och kommer alltid att vara. Ditt val är gjort och går ej att ändra på om du bundit dig till ett abonemang.
Citera
2008-06-16, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ohew
Är ute efter en mobiltelefon med okej kamera men framför allt en bra musikspelare, då jag varken har lust att lägga ut pengar på både mobil och mp3, samt att jag helt enkelt tycker att det är onödigt att ha 2 apparater i fickan när man lika gärna kan kombinera dom in ett.

Valde Sony Ericsson W960i.

Har jag gjort ett bra val eller tycker ni att jag borde ha lidit en månad till utan musik när jag reser, samt höjt telefonräkningen genom att byta till Telia?

Om jag gjort en supermiss och inte skulle funderat över någon av dessa modeller, vilken skulle jag valt istället?

Mvh.

Innan alla Iphone idioter kommer förpesta denna tråde också så skrev du ju själv att du ville ha en ok kamera och en bra mobil och musikspelare.
Iphonen är en bra mobil ich har bra musikspelare men suger kamera mässigt.
Visst den har GPS, men de verkar du inte behöva så...
Tror du har gjort helt rätt val...
Citera
2008-06-17, 01:49
Awaiting Email Confirmation
Tack för svaren. Känner mig nöjd med mitt val. Ser denna W960i som en fulländad mobil helt enkelt. Skiter i att iPhones gränssnitt är superhypat och att W960i saknar HSDPA, då jag varken ser det förstnämnda eller surf som någonting jag har behov av i en mobiltelefon.

Ha det bra. /ohew
Citera
2008-06-17, 10:35
Medlem
rumpa666s avatar
Kameran i iPhone är ju rätt röten, så om den är viktig för dig tycker jag absolut du gjort ett bra val.
Citera
2008-06-17, 10:47
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rumpa666
Kameran i iPhone är ju rätt röten, så om den är viktig för dig tycker jag absolut du gjort ett bra val.

Håller med. Det beror ju helt och hållet på vad du som är viktigt för dig. Är en bra kamera i mobilen viktig för dig, så är iPhone helt fel. Själv är jag mest ute efter en bred plattform för tredjepartsprogram, och ser därför jättemycket fram emot iPhone 3G. Tycker dessutom väldigt mycket om gränssnittet, därför är jag lyrisk över min nuvarande iPhone.
Citera
2008-06-17, 10:51
Medlem
Så länge du känner dej nöjd med ditt val så är det ett bra val. Ekonomiskt tror jag i allafall det var bra, för det kommer nog kosta en hel del med abonomanget till telia + att man förmodligen måste binda sig i 24 månader såvida man inte kan ta sig runt abonomangs bindandet som man kunde med den förra iPhonen i USA.

Och till er som säger att kameran är dålig i den så finns den några rätt så enkla sätt att förbättra den på.
Men jag orkar inte söka efter länkarna till det så, det får ni själva göra om ni inte litar på mig
Senast redigerad av Constantiuos 2008-06-17 kl. 10:52. Anledning: Stavfel
Citera
2008-06-17, 10:56
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Constantiuos
Så länge du känner dej nöjd med ditt val så är det ett bra val. Ekonomiskt tror jag i allafall det var bra, för det kommer nog kosta en hel del med abonomanget till telia + att man förmodligen måste binda sig i 24 månader såvida man inte kan ta sig runt abonomangs bindandet som man kunde med den förra iPhonen i USA.

Och till er som säger att kameran är dålig i den så finns den några rätt så enkla sätt att förbättra den på.
Men jag orkar inte söka efter länkarna till det så, det får ni själva göra om ni inte litar på mig

Förbättra kameran?! Ja, byta ut den, men det är nog praktiskt taget omöjligt.
Citera
2008-06-17, 10:59
Medlem
Det är inte att byta ut den jag pratar om. Det tror jag inte ens är möjligt, med tanke på storleken.

Men så svårt är det väll inte vara
1. Google.se
2. Skriv bara in typ kamera iphone eller liknande, jag har själv hittat det utan att ens leta efter det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in