2009-07-09, 23:38
Medlem
Don Toros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Fan ut och ragga med er, finns säkert massa nytillkommna studenthonor som behöver sällskap.

Inte i Ryd
2009-07-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
Inte i Ryd
Det där säger mig lika lite som att säga "inte i norrland". Finns nog flera honor någonstanns.
2009-07-09, 23:39
Medlem
Niths avatar
Citat:
Eller så gör han som mig förra året och bjuder in främlingar på flashback på fest

Ska flytta från korridor till en 3a tillsammans med en polare nu den första augusti. Kanske kan bjuda med några vilsna själar härifrån till inflyttningsfesten för att behålla traditionerna
bor du kvar eller?

2009-07-09, 23:40
Medlem
Don Toros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
bor du kvar eller?

Jaja för fan, trevliga flashbackare förstörde inte hela kåken
2009-07-09, 23:53
Medlem
blueCommands avatar
Citat:
Eller så gör han som mig förra året och bjuder in främlingar på flashback på fest

Ska flytta från korridor till en 3a tillsammans med en polare nu den första augusti. Kanske kan bjuda med några vilsna själar härifrån till inflyttningsfesten för att behålla traditionerna

Och vilka kompisar du fick sen
Kan ju alltid vara kul att dra ut och supa ner lite nya elever innan nolle-friden slår till den 13:e.
2009-07-09, 23:56
Medlem
Innovators avatar
Det verkar som om jag kommer att hamna vid Bygg i Norrköping. Är det jobbigt att pendla? Har ett ruskigt fint upplägg för boende - delad 3a med en gammal kursare, 80 kvadrat i princip så nära LiU det bara går, endast några 100 meter till skolan, men jag har fortfarande lite kalla fötter.

Det kommer innebära i princip att jag måste pendla 5 ggr i veckan, gå upp en timme tidigare än normalt o.s.v. Men samtidigt innebär det att jag kan gå igenom föreläsningsrelaterade saker på bussresan till Norrköping, jag kommer att spendera fler "hel-dagar på skolan" i Norrköping, när hemresa till "soffan" innebär en lång bussresa - det blir nog lättare att hålla sig till att plugga efter skolan genom att man pendlar. Vad tror ni? Missförstå mig rätt nu.
2009-07-09, 23:56
Medlem
Don Toros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand
Och vilka kompisar du fick sen
Kan ju alltid vara kul att dra ut och supa ner lite nya elever innan nolle-friden slår till den 13:e.

Jag vill ha småpojkar!

När åker du ner tro? Jag måste ner i slutet av juli, blir man helt ensam då?
2009-07-10, 00:02
Medlem
blueCommands avatar
Citat:
Jag vill ha småpojkar!

När åker du ner tro? Jag måste ner i slutet av juli, blir man helt ensam då?
(Upp för mig)
Mellan 3:e och 5:e juli åker jag upp. Så helt ensamen blir du nog inte. Infödingarna lär vara där innan också så vi kan nog dra ihop ett par pers om det skall vara så.
2009-07-10, 00:04
Medlem
Don Toros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand
(Upp för mig)
Mellan 3:e och 5:e juli åker jag upp. Så helt ensamen blir du nog inte. Infödingarna lär vara där innan också så vi kan nog dra ihop ett par pers om det skall vara så.

Haha med infödingar; menar du ryd-kidz eller studenter födda i ryd?

Nää, ska upp o jobba snart. God natt!
2009-07-10, 00:07
Medlem
blueCommands avatar
Citat:
Haha med infödingar; menar du ryd-kidz eller studenter födda i ryd?

Nää, ska upp o jobba snart. God natt!

Haha, ja ryd-kidz lär ju vara där nu hur eller hur. Jag menade mer studenter som bor i Linkan sedan innan m. föräldrar och annat pack.
2009-07-10, 01:29
Medlem
Tjenare!

Fick idag reda på att jag kom in på mitt förstahandsval, civilekonom i Linköping Men ska inte börja plugga nu i augusti pga värnplikt, utan ajg har sökt uppskov så det blir studier nästa höst istället. ställde mig i bostadskö idag och kommer således stå i kö i över ett år, så jag kommer få något mer än 365 poäng. Jag kikade lite på områden och blev lite intresserad av flamman. Det jag nu gärna skulle vilja veta är:

Är det ett bra område? Vad är det för folk som bor där?

Är det lätt att få ett korridorsrum i Flamman med ca 365-375 poäng?

Har letat i tråden men det är mest snack om Ryd

Tacksam för svar! /Toothy

EDIT: Ska kanske tillägga att jag kommer ha förtur eftersom jag bor långt från Linköping.
2009-07-10, 02:22
Medlem
Citat:

Haha, jag ställer upp som gäst på denna fest om den skulle äga rum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in