Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Skumma Bilder BBS (Var väl Heinrich (Henrik, en gasmasksamlare/synthare från U-Väsby) som ägde denna BBS som var dåtidens motsvarighet till Mondo, Gore och Bizarre-forumet)
Sup, Heinrich här.
SBBBS var tider de, hade den på en rutten 486a, min första pc som jag fyllde med hårddiskar och en maffig 1x cdrom! Min hobby på den tiden var att tvinga 14åriga smygrunkare att downloada bajsporr för hela sin surt förvärvade ratio.
Jag hade tom en äkta pedofil som bara fick vara på sin egen hermetiskt tillslutna del av bbsen. Vi tvingade honom att ringa upp oss när vi festade hemma hos mig så vi kunde driva med karln.
Tro det eller ej men jag träffade en tjej genom BBSen, hon är numera dödsmetallare i portugal och mer än så vet jag ej.
Jag tröttnade på att samla gasmasker efter att ha skaffat runt 50talet, var heller aldrig en riktig synthare utan hängde mest med synthare för att jag kom undan med att fjanta runt i SS uniform i det sällskapet.
blablabla Har övervägt att starta en telnetbbs faktiskt, gjorde tom det på skoj men lessnade snabbt.
Tjenahej leprosy förresten, var nästan säker på att du tagit livet av dig. Kul att ha fel ibland.