2008-06-16, 12:06
Medlem
Har svårt och öppna ampullen för genotropin! varje gång jag öppnar den går den sönder för dem röda linjerna ligger högst upp nästan vid toppen jämfört med susta som ligger lite längre ner någon som vet ett bra sätt och öppna de?!

Tack!
Citera
2008-06-16, 13:38
Medlem
Finns ampull öppnar just för att man inte ska slita sönder händerna
Citera
2008-06-16, 13:48
Bannlyst
Köp en ampullöppnare.
Citera
2008-06-16, 17:05
Medlem
var ska jag köpa en sådan men om jag öppnar den och den blir lite krossad ovanpå tror ni att det är ok och ta det ändå eller?
Citera
2008-06-16, 17:16
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boy
var ska jag köpa en sådan men om jag öppnar den och den blir lite krossad ovanpå tror ni att det är ok och ta det ändå eller?

Ampullöppnare finns på Medinc. du lär nog inte ha missat den sidan om du har hängt här.
Citera
2008-06-16, 17:28
Medlem
Jag är inne i hemsidan och letar efter det vet du om man kan köpa deca och susta från dem?
Citera
2008-06-16, 17:33
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boy
Jag är inne i hemsidan och letar efter det vet du om man kan köpa deca och susta från dem?
vad jag vet så säljer dom inget som är "grövre" än läkemedlesklassat.

om du har tillväxthormoner så lär du väl kunna få tag på deca och susta på annat sätt?
Citera
2008-06-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narki
vad jag vet så säljer dom inget som är "grövre" än läkemedlesklassat.

om du har tillväxthormoner så lär du väl kunna få tag på deca och susta på annat sätt?

ja det kan jag väl fixa inga problem men jag bara undrade
Jag funderar på att öppna ampullena försiktigt ovanpå och ta dem jag har ändå för lite mängd 10st.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in