Tjenare, undrar om det finns ngon password recover som jag kan recovra mitt lsenord p WoW ... Har allts loggat in p WoW p denna datorn och inte formaterat, installerat om eller ngot under tiden, fast det var 1r sedan jag var inloggad nu...
Undrar i samma andetag om detta funkar p msn, har ett spamm konto som jag brukar anvnda mig av registrering vid hemsidor osv man inte pallar f massa spamm frn...Har inte lsenordet till det heller...
Menar allts om det finns ngot programm som jag kan kra i datorn, fr att f fram lsenord jag skrivit in i MIN dator... Menar inte att "hacka" ngon annans grejjer, utan bara f fram mina egna sparade lsenord hr p burken allts.. kanske var dligt formulerat.
Hmm knns lite riskabelt, vgar man kra den utan att den "kapar" kontot eller ngot sdant? r det en seris hemsida i vrigt? tack s mycket iallfall ska nog testa
vettifan, de e vl bara lta den visa ditt pass och sen byta till "jaghjrtaflashback" sen? tror ingen r speciellt impad av att kapa hotmail konton, men jag kan ju ha fel
Wow!! programmet du lnkade funkade verkligen, men den skte typ bara igenom "gammla" msn, dvs typ Msn messenger, och tittat runt men den hittar inte ngot frn "Nya" msn.. Dvs msn live osv..
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!