2008-06-14, 16:02
Bannlyst
Någon som vet om det ær møjligt? Funkar det på joost? Ær i utlandet, så kan inte kolla påmatchen, hade vatt guld om någon tipsade om nått sætt.

Tack!
Citera
2008-06-14, 16:07
Bannlyst
menar du gratis eller är du villig att betala en slant för att se den?
Citera
2008-06-14, 16:49
Bannlyst
Betalar mer æn gærna en slant før att se den, om man kan betala via Mastercard/Visa
Citera
2008-06-14, 16:51
Medlem
TheCazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LM Cigg
Betalar mer æn gærna en slant før att se den, om man kan betala via Mastercard/Visa

Det är fullt möjligt. Men tyvär vet jag inte vad sidan/sidorna heter.
Men en vän till mig har gjort så. Tror han betalade en liten summa för att på se över internet. Och det var faktiskt helt okej bild.

Men vapendragaren kanske vet vad nån sida heter.
Citera
2008-06-14, 16:52
Medlem
Khapis avatar
tv4 har en stream-tjänst som kallas TV4-Anytime. De tar mastercard/visa. 19 kronor för alla EM-matcher (ett månadsabonnemang).
Citera
2008-06-14, 16:53
Medlem
Finns massa streams (gratis) här: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?ma...10&part=sports

Kan dock ta ett litet tag ibland att hitta en stream med schysst kvalitet. Kvaliten är dock inte i närheten av TV-bilden, så ha inte för stora förhoppningen på det, men allt som oftast duger den.

Annars kan du köpa matcherna pay-per-view på uefas hemsida. Borde vara rätt bra kvalitet på det tycker man. Klicka på Pay-per-view på startsidan bara.
http://www.euro2008.uefa.com/
Citera
2008-06-14, 16:54
Medlem
Fairmounts avatar
Fick mitt svar ovanför, jag var några sekunder för långsam.
Citera
2008-06-14, 18:13
Bannlyst
Skiten funka rinte om man ær utomlands ju! Jag førsøker med Flashbacks tjænst, det GÅR INTE helvetes fitta
Citera
2008-06-14, 19:15
Medlem
I de flesta länder i europa kan man ju se de streamat live av det lokala TV-bolag som har rättigheterna. Det går också att ta sig runt TV4:s kontroll av IP nummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in