Citat:
Ursprungligen postat av MaynardsDick
Dolcontina, tell your story

Nope, kan inte
Jag tror inte min lever var allvarligt skadat eftersom den terhmtade sig... och p det viset jag hade tagit det r inte p det viset TS tnker ta det
Jag vet inte hur mycket man kan ta innan det skadar levern... Antingen kan man vl sabba den ganska snabbt genom att ta vldigt hga doser... eller s gr man det lngsamt p halvhga doser en vldigt lng tid, som jag gjorde

Men jag har ingen aning om hur lng tid det var... nr jag brjade skada den.
Jag minns bara att det kom utav ett race i racet... Hade ju krt ett "mediumrace" p ngra r och sedan krde jag lite hrdare ett tag... och det var d jag blev dlig. Men innan och efter just det "specialracet" s hade jag mindre problem ocks.
Men om man bara ska kra det en period som substitut s vet jag inte nr det brjar bli farligt... Jag har krt ngra sdana race nr jag haft slut p Sub. D har jag kunnat ta ca 15-20 Citodon/dag kanske... minns faktiskt inte nu. Ibland utspritt p flera ggr & ibland bara 2 ggr kanske. Men jag har inte gjort s mer n... tja, typ 5-6 dagar kanske.
Men jag r ju extra mottaglig fr Kodein och jag antar att andra mer "normala" behver mer n 15 Citodon/dag fr att "substitera" med?
Men... Jag rekommenderar faktiskt inte Citodon som substitut mot Sub. P mig funkar det inte s bra... det funkar en liten stund bara, sedan mste jag ta igen. Och jag tycker jag r halvdlig iaf. Och jag mste ka hela tiden... det knns som om abstinensen bara trappas upp. Det funkar vl som substitut i ett par dagar om man planerar att brja med Sub igen... Men som nedtrappning vet jag faktiskt hur det fungerar. P mig skulle det inte funka... Jag mste ta sdana mngder s jag iaf skulle f abs av Kodeinet eftert. Och jag blir tokdlig p Citodonabs. Den dagen jag ska sluta med Sub en lngre tid s kommer jag frmodligen inte att anvnda mig av Citodon. Jag behver s mnga eftersom Kodeinet sitter i s kort tid och d fr jag betala fr det eftert
Drfr tycker jag att Dexo funkar bttre... Jag behver lngt ifrn lika mycket & misstnker drfr att steget frn Dexo till inget blir lttare n steget frn Kodein till inget.