2008-06-14, 08:55
Medlem
Meeraks avatar
Hej, Jag har problem med min senaste hårddisk jag köpte nyligen.

jag har installerat den korrekt och allt fungerar väldigt bra med den och den är snart full med skit, iaf så har jag detta problemet med att den försvinner bara ifrån datorn när jag installerar ett program som behöver reboot, alltså den finns inte med på diskhanterarn eller på Den här datorn, och alla filer typ försvinner (dem jag har på hårddisken) det känns som att den innaktiveras varje gång jag installerar ett nytt program...

Så mina 2 frågor är: Vad är det som pågor? och hur kan jag fixa detta problemet?
Citera
2008-06-14, 09:53
Medlem
Meeraks avatar
Bump
Citera
2008-06-14, 12:01
Medlem
Meeraks avatar
Bump
Citera
2008-06-14, 13:08
Medlem
Nu när du går in på Diskhantering står det att disken är felfri (aktiv) alternativt system?

Har du även kollat om den disken inte står i PIO-LÄGE?
Citera
2008-06-14, 19:58
Medlem
Meeraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h-user
Nu när du går in på Diskhantering står det att disken är felfri (aktiv) alternativt system?

Har du även kollat om den disken inte står i PIO-LÄGE?

Det står att den är felfri och att den är dynamisk medans mina andra diskar är standard
Citera
2008-06-15, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meerak
Det står att den är felfri och att den är dynamisk medans mina andra diskar är standard

Är det du själv som har ställt om till dynamisk disk?
det du skulle kunna försöka med är http://support.microsoft.com/kb/309044/EN-US/ men se till att viktiga filer och dokument finns backup på då diskhanteraren raderar diskens fil-information.
Citera
2008-06-20, 15:02
Medlem
Meeraks avatar
Tack som fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in