Eftersom vi i den här tråden jobbar med 100% förutfattade meningar, trams och groteska språkmissar - och 0% fakta - så tar jag seden dit jag kommer.
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Vilka böcker är det du tycker man ska läsa?
Vilka som helst, men börja med något lättsmält och
jobba dig uppåt.
Citat:
Vad är det i mitt inlägg som är så fel?
Felet med ditt inlägg är att du verkar tycka att judarna är förtryckande mot dig, eftersom de "klarar sig bättre än oss vita". Du tycker inte att det låter väldigt patetiskt? Det skulle väl också innebära att judarna som folk är bättre än ”oss” och därmed har rätt att trycka ned oss, i enlighet med den starkes överlevnad, Darwin, och allt det där?
Felet i ditt inlägg är att du tycks rapa ur dig skit som du hört av någon annan, utan att ha en aning om huruvida det faktiskt finns fakta bakom det. Bygg upp argument som faktiskt vilar på någon sorts faktabaserade grundpelare.
Felet i ditt inlägg är att du framställer dig själv som så ohjälpligt obegåvad genom att skylla dina egna tillkortakommanden och misslyckanden på ett folk och en religion som du förmodligen inte haft ett dugg att göra med i hela ditt liv. Du kan lika gärna skylla helgens EM-förlust på Snömannen. Men om du under ditt liv hemsökts av judiska plågoandar, som varit ute efter att ”trycka ner dig på den sociala stegen”, så berätta gärna.
Felet i ditt inlägg är att det ekar så jävla,
jävla tomt.
Citat:
Varför skulle jag vara i större behov av ett rättstavningsprogram än andra på FB?
Jag är måttligt intresserad av huruvida Flashbacks användare i allmänhet har sämre språkbruk än dig, du kanske är en riktig lingvist som bara hade lite otur. Jag menar bara att dina kamrater, exemplifierade i mitt tidigare inlägg, gärna försvarar svensk kultur – ofta högröda i ansiktet och viftandes med armarna - samtidigt som dom pissar som kameler över vårt modersmål. För mig är det helt jävla barockt och ett självmål av ett slag jag inte sett sen
Andrés Escobar i VM 1994.