Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-06-16, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Har aldrig haft något med judar att göra eftersom vad jag vet så bor det inga judar där ja bor. Judar är väl mer ett hot mott oss vita eftersom det är smartare än negrarna men negrarna skaffar barn med vita kvinnor så de gör att negrera kommer bli smartare. I och för sig är det bara de dummaste vita kvinnorna som skaffar barn med negrar men de vita kvinnorna är smartare än negrar. Så just nu skulle jag säga judar men om 500år vet jag inte vad jag skulle säga.

Och själv tillhör du en överlägsen ras?
Citera
2008-06-16, 19:05
Bannlyst
Jag har inget emot varken svarta eller judar. Tycker t.o.m att svarta kan vara sympatiska.

Däremot avskyr jag turkar, araber, iranier, syrianer, assyrier, kurder, pakistanier, indier, turkmener, afghaner, armenier, azeriturkar... Ja, ni fattar. Jag skiter fullständigt i om de talar ett semitiskt eller indoeuropeiskt språk eller är kristna/muslimer. Jag avskyr bara själva människotypen och den kulturella sfär de tillhör.

Det är de enda folk jag är rasist mot.

Kan känna rent fysiskt äckel inför sydamerikanska indianer och mestiser, samt en del asiater + aboriginer och annan urbefolkning, samer inkluderade, men jag hatar dem inte och är inte rasist mot dem bara för att jag finner dem fysiskt frånstötande.
Citera
2008-06-16, 20:20
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmelodi
Ja tykcer Juden är värst Men negrerna är också jätte dåliga. Hyrde lya andra hand av en judinna en gång = jätte mycket överhyra (va inte ens möblerad)

http://api.ning.com/files/Xs-k*eMqJUBpbTZr43Y*qZn19-BEcW3A8jatJNa352dkHmerPr0XnlQGJSIlg9Id7iEpUI0dbCMd QGdsMoMaFuDMKGL8xP8b/ethiopian_jews_photos_6.jpg

Vafan hyrde du den da? Som hon tvingade dig.
Citera
2008-06-16, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av underr
Vafan hyrde du den da? Som hon tvingade dig.

Ja vafaan fösrök hitta lägehet i stockholm då jävla jude kramare!
Citera
2008-06-16, 21:41
Medlem
Lie_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
TS ber väll alla som skriver i denna tråd att motivera varför jude/neger är värst. Och än så har jag inte sett nått annat argument förutom att negern luktar osv. Samma gäller juden.

1 Hur många av er har egentligen träffat en jude?? Och hur känner ni då igen en jude om jag får fråga? För det gör ni ej, om inte juden går klädd som en jude det vill säga.

2 detta är väll en listtråd. Och dem ska väll låsas?

Att judarna är intelligentare.
Fast vilka som är värst. Beror väl på hur man ser på saken och vilka det är som svarar på frågan.
Citera
2008-06-16, 22:20
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lie_1
Att judarna är intelligentare.
Fast vilka som är värst. Beror väl på hur man ser på saken och vilka det är som svarar på frågan.

Så du ogillar judar av den simpla anledningen till att dem är intelligentare än vad du är???

Är du lika dum som snubben som blev nazist efter att ha lyssnat på Ultima Thule????

Och vad säger att alla judar är så intelligenta??
Citera
2008-06-16, 22:27
Medlem
Lie_1s avatar
Citat:
Så du ogillar judar av den simpla anledningen till att dem är intelligentare än vad du är???

Är du lika dum som snubben som blev nazist efter att ha lyssnat på Ultima Thule????

Och vad säger att alla judar är så intelligenta??

Nej. Frågan var väl vilka som var värst av Negrer och Judar.
Judar är smartare än negrer.
Jag har väl inte sagt att jag ogillar någon?

Ja förutom att jag inte är nazist
Är du alltid lika snäll mot alla?

Det finns ändå fakta som visar att judar är smarta. (överlag)
Citera
2008-06-16, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brynsten
Så är det. En intelligent fiende är en farlig fiende. Att para sej med en neger ser jag ändå som mycket värre än att para sej med en jude.

Kan en parning mellan sej och neger ens ge avkomma?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/Pollachius_virens.jpg

+

http://kulturserver-hildesheim.de/home/storch/imagesheywen/neger2.jpg

=

Citera
2008-06-16, 22:35
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lie_1
Nej. Frågan var väl vilka som var värst av Negrer och Judar.

Det finns ändå fakta som visar att judar är smarta. (överlag)

Jag tolkade det som att du inte gillade judar av den enkla anledningen till att ( vissa av dem i alla fall ) är smarta, MY BAD.

Överlag så är nog juden mycket smartare än afrikanen. Men juden är feg, det är däremot inte afrikanen.
Citera
2008-06-16, 23:05
Medlem
Lie_1s avatar
Citat:
Jag tolkade det som att du inte gillade judar av den enkla anledningen till att ( vissa av dem i alla fall ) är smarta, MY BAD.

Överlag så är nog juden mycket smartare än afrikanen. Men juden är feg, det är däremot inte afrikanen.

Därför är en feg och smart fiende farligare. El hur?
Så ett bättre svar hade väl varit Judar pga att de är lömskare.
Citera
2008-06-16, 23:11
Medlem
KurKs avatar
Judar lätt eftersåm dom har så myket pengar å sen försöcker dem ta över värden!!11111 sen kan vi inte glöma att dem har krockiga näsor, den e farliga!
Citera
2008-06-16, 23:50
Medlem
Palm of Swedens avatar
Borde inte detta ses som en listtråd och låsas? Diskussionsunderlaget är ju noll...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in