Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-06-14, 12:27
Medlem
mr.demons avatar
TS ber väll alla som skriver i denna tråd att motivera varför jude/neger är värst. Och än så har jag inte sett nått annat argument förutom att negern luktar osv. Samma gäller juden.

1 Hur många av er har egentligen träffat en jude?? Och hur känner ni då igen en jude om jag får fråga? För det gör ni ej, om inte juden går klädd som en jude det vill säga.

2 detta är väll en listtråd. Och dem ska väll låsas?
Senast redigerad av mr.demon 2008-06-14 kl. 12:36.
Citera
2008-06-14, 15:07
Medlem
gillar inte ngn av raserna
Citera
2008-06-15, 09:37
Bannlyst
Ja tykcer Juden är värst Men negrerna är också jätte dåliga. Hyrde lya andra hand av en judinna en gång = jätte mycket överhyra (va inte ens möblerad)

http://api.ning.com/files/Xs-k*eMqJUBpbTZr43Y*qZn19-BEcW3A8jatJNa352dkHmerPr0XnlQGJSIlg9Id7iEpUI0dbCMd QGdsMoMaFuDMKGL8xP8b/ethiopian_jews_photos_6.jpg
Senast redigerad av Folkmelodi 2008-06-15 kl. 09:41.
Citera
2008-06-15, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
1 Hur många av er har egentligen träffat en jude?? Och hur känner ni då igen en jude om jag får fråga? För det gör ni ej, om inte juden går klädd som en jude det vill säga.

Jag har träffat en jude! Flera stycken t.o.m, gått i skolan med den sorten, haft som grannar. Vid första anblicken kanske det mest går att dra en kvalificerad gissning av utseende och om man har förnamn och efternamn. Ifall man umgåtts med dem flera gånger så märker man ganska snart hur de skiljer ut sig som judar, om de är någotsånär troende och firar judiska högtider, klär upp sig osv.
Citera
2008-06-15, 13:09
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmelodi
Jag har träffat en jude! Flera stycken t.o.m, gått i skolan med den sorten, haft som grannar. Vid första anblicken kanske det mest går att dra en kvalificerad gissning av utseende och om man har förnamn och efternamn. Ifall man umgåtts med dem flera gånger så märker man ganska snart hur de skiljer ut sig som judar, om de är någotsånär troende och firar judiska högtider, klär upp sig osv.

Ahem...Ok klart man märker att någon är jude? Olika kulturer/religioner skiljer ju sig.

Men varför är ni så negativa till alla bara för att de är judar?
Om du mötte en jude som var en skön person och en god person skulle du ändå ogilla honom bara för att han är en jude?
Citera
2008-06-15, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allt_är_taget
Men varför är ni så negativa till alla bara för att de är judar?
Om du mötte en jude som var en skön person och en god person skulle du ändå ogilla honom bara för att han är en jude?

Jamen det är väl självklart, han är ju jude!
Jag är inte sådär glödande antisemitisk personligen även om ett stort intresse är tidiga svenska antisemitiska/ns-skrifter från t.ex svea förlag. Visst finns det judar som gör skön musik och film, men det uppväger inte att det finns så många negativa judiska kulturinfluenser. Tror inte det är så många som kategoriskt avfärdar folk för att de är judar.
Citera
2008-06-15, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
Jag skulle tippa judar.
Men en Negerjude måste väl varar värst?

Kommer någon ihåg ett reality prgram på tv3 som hette "Baren".

Där hadde de med en kille som var neger, jude, fjollbög och hadde aids.
Citera
2008-06-15, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlbelNox
Utseendemässigt är båda jävligt fula.

Negrer med feta läppar, Judar med kroknäsor.

Fysiskt är negrer mycket starkare och snabbare men Judar är överlägsna när det gäller intellekt.

Fyfan vilket intelect du har o skryta med (ironi). Förstår du ens din komentar?
Citera
2008-06-16, 00:27
Medlem
Axells avatar
Har aldrig haft något med judar att göra eftersom vad jag vet så bor det inga judar där ja bor. Judar är väl mer ett hot mott oss vita eftersom det är smartare än negrarna men negrarna skaffar barn med vita kvinnor så de gör att negrera kommer bli smartare. I och för sig är det bara de dummaste vita kvinnorna som skaffar barn med negrar men de vita kvinnorna är smartare än negrar. Så just nu skulle jag säga judar men om 500år vet jag inte vad jag skulle säga.
Citera
2008-06-16, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlbelNox
Utseendemässigt är båda jävligt fula.

Negrer med feta läppar, Judar med kroknäsor.

Fysiskt är negrer mycket starkare och snabbare men Judar är överlägsna när det gäller intellekt.

Israeliska judinnor är ofta mycket vackra. Men så är jag ju inte ns heller.
Citera
2008-06-16, 11:19
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Har aldrig haft något med judar att göra eftersom vad jag vet så bor det inga judar där ja bor. Judar är väl mer ett hot mott oss vita eftersom det är smartare än negrarna men negrarna skaffar barn med vita kvinnor så de gör att negrera kommer bli smartare. I och för sig är det bara de dummaste vita kvinnorna som skaffar barn med negrar men de vita kvinnorna är smartare än negrar. Så just nu skulle jag säga judar men om 500år vet jag inte vad jag skulle säga.

Jävlar vad du svamlar??
Citera
2008-06-16, 14:46
Medlem
KaptenBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Är_inte_Du
Kan lägga till en fråga men vet inte om det förandrar vilket som är värst. Vilket är värre, En Svensk kvinna får barn med en neger eller en jude?

Det verkar som om du förutsätter att den svenska kvinnan är vit och kristen. Tycker du att det är lika illa om den svenska kvinnan är en svart buddist eller och jude med japanska föräldrar? Nu är kanske inte just de kombinationerna så vanliga men jag har för mig att 30 % av den svenska befolkningen har invandrarbakrund.
Senast redigerad av KaptenB 2008-06-16 kl. 14:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in