• 4
  • 5
2008-06-26, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshCheese
Ni som har problem med att meddelanden inte kommer fram i Adium - hur ter detta sig? Jag installerade häromdagen Adium och skickade iväg ett meddelande till en person som var 'Away' men eventuellt 'Offline' när jag väl tryckte på knappen. Jag kan se meddelandet när jag klickar på personens kontakt, och jag ser att personen har varit 'Online' senare. Men jag har inte fått något svar. Ska jag skylla på Adium eller är det jag som är för ful?

Hm. Om personen du skickade medddelandet till faktiskt var offline, så tror jag inte det kommer fram. Tror inte att Adium stödjer offlinemeddelanden ännu. Men rätta mig om jag har fel, någon? Inte för MSN iaf.
Citera
2008-06-28, 00:52
Medlem
Mindbullets avatar
är det nån klient som stöder meddelanden till offline-kontakter?

edit:
aMsn verkar kunna det i alla fall

edit2:
som svar på tråden: aMSN
kan skicka mess till online och offline människor
kan ta emot mess..

that's all I need
Senast redigerad av Mindbullet 2008-06-28 kl. 01:13.
Citera
2009-12-23, 17:34
Medlem
Hade Windows förut och där kunde man skicka meddelanden och ta emot meddelanden fast man är offline. Nu när jag har Mac verkar det inte fungera att (då framförallt) kunna ta emot meddelanden fast man inte är inloggad. Är det något som vet om det finns något messenger-program där sådant stöds?
Citera
2009-12-23, 17:38
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amorfati
Hade Windows förut och där kunde man skicka meddelanden och ta emot meddelanden fast man är offline. Nu när jag har Mac verkar det inte fungera att (då framförallt) kunna ta emot meddelanden fast man inte är inloggad. Är det något som vet om det finns något messenger-program där sådant stöds?

Adium
Citera
2009-12-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soer
Adium

tack!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera