• 8
  • 9
2008-07-18, 14:01
Bannlyst
Jag söker inte empati här detta e inte stället. men de du sa först om min stavning grammatik. Jag sa jag sovit dåligt. Detta om o förstå texter ha sett värre fall på flash. Jag har också trötnat på vissa som klankar på vissa bokstäver det inte satt rätt det var en som klaga på mig och hon skrev fel i sitt inlägg. Jag sitter inte och skriver det korrekta nu när jag e så tröt och klagar inte heller budskapet e de viktigaste tycker jag de var allt hålla på o tramsa orkar jag inte med dig.
Citera
2008-07-18, 14:07
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Jag söker inte empati här detta e inte stället. men de du sa först om min stavning grammatik. Jag sa jag sovit dåligt. Detta om o förstå texter ha sett värre fall på flash. Jag har också trötnat på vissa som klankar på vissa bokstäver det inte satt rätt det var en som klaga på mig och hon skrev fel i sitt inlägg. Jag sitter inte och skriver det korrekta nu när jag e så tröt och klagar inte heller budskapet e de viktigaste tycker jag de var allt hålla på o tramsa orkar jag inte med dig.

Jag klankar inte ner på dig, jag säger bara att budskapet du försökte få fram med det ursprungliga inlägget var för svårt att utröna. Jag förstår inte texten helt enkelt.

Dessa andra inlägg du har skrivit där du försvarar dig förstår jag, dessa är läsliga. Du kan ju alltså skriva bättre, så om du vill få fram ditt budskap, varför inte skriva så att det går att förstå?

Du verkar ta mina uttalanden som ett personligt påhopp, detta stämmer inte. Jag är inte ute efter att klanka ner på dig (du märker när jag försöker klanka nr på dig, det garanterar jag), jag säger bara att ditt budskap når inte fram...
Citera
2008-07-18, 15:02
Medlem
Belenuss avatar
Det gör var och varenda vettig och självtänkande människa som inte låter sig indoktrineras av etablissemangets dumheter.

Korrigerat.
Citera
2008-07-18, 15:04
Medlem
Belenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78

Men CK har faktiskt rätt: Det krävs långt mer tankeverksamhet och tid att tolka ett osammanhängande inlägg.
Citera
2008-07-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Om en kille blir attackerad av en tjej var sig det är hans flickvän eller inte har han lika stor rätt att försvara sig som om han vore attackerad av en kille. Ser inte varför det skulle vara någon skillnad alls.
WORD
Citera
2008-08-29, 16:22
Medlem
t0rsks avatar
Bara slagit tjejer som slagit mig, annars skulle jag inte göra det (prob not)....
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in