Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Jag söker inte empati här detta e inte stället. men de du sa först om min stavning grammatik. Jag sa jag sovit dåligt. Detta om o förstå texter ha sett värre fall på flash. Jag har också trötnat på vissa som klankar på vissa bokstäver det inte satt rätt det var en som klaga på mig och hon skrev fel i sitt inlägg. Jag sitter inte och skriver det korrekta nu när jag e så tröt och klagar inte heller budskapet e de viktigaste tycker jag de var allt hålla på o tramsa orkar jag inte med dig.
Jag klankar inte ner på dig, jag säger bara att budskapet du försökte få fram med det ursprungliga inlägget var för svårt att utröna. Jag förstår inte texten helt enkelt.
Dessa andra inlägg du har skrivit där du försvarar dig förstår jag, dessa är läsliga. Du kan ju alltså skriva bättre, så om du vill få fram ditt budskap, varför inte skriva så att det går att förstå?
Du verkar ta mina uttalanden som ett personligt påhopp, detta stämmer inte. Jag är inte ute efter att klanka ner på dig (du märker när jag försöker klanka nr på dig, det garanterar jag), jag säger bara att ditt budskap når inte fram...