• 1
  • 2
2008-06-12, 22:07
Medlem
Går det att köra VMware fusion med en serial från serial box?
Citera
2008-06-12, 22:17
Medlem
kongolasse12s avatar
Testa? Ja gör det iaf
Citera
2008-06-16, 17:10
Medlem
Funkar fin fint för mig iaf.
Citera
2008-06-16, 18:41
Medlem
Ja, det fungerade bra för mig.

Men det är synd att man inte kan installera några egna drivrutiner, då prestandan är verkligen dålig grafiskt sett... Fungerade mycket bättre i boot camp. Men skitstörigt att behöva starta om datorn för windows bara..
Citera
2008-06-16, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kunten

Men det är synd att man inte kan installera några egna drivrutiner, då prestandan är verkligen dålig grafiskt sett... Fungerade mycket bättre i boot camp. Men skitstörigt att behöva starta om datorn för windows bara..
Du är en idiot om du försöker spela.
Annars så flyter det på PERFEKT.

Vad har du för specs?
Citera
2008-06-17, 02:08
Medlem
Zawamuras avatar
Fungerar för mig.
Citera
2008-06-17, 02:10
Medlem
Zawamuras avatar
Citat:

Testa CrossOver för spel, funkar bättre tror jag.
Citera
2008-06-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Du är en idiot om du försöker spela.
Annars så flyter det på PERFEKT.

Vad har du för specs?
Ursäkta? Idiot? Inte nödvändigt att förolämpa folk..
Saxat från deras hemsida..
Citat:
Play DirectX 9.0 games on your Mac

VMware Fusion offers experimental support for hardware-accelerated 3D graphics in Windows XP virtual machines, making it possible to run DirectX 9.0 applications and play select 3D games on your Mac.

Så nog ska man kunna spela?

Jag har en 2,2GHz Macbook med 2GB ram och X3000 grafikkretsen.
Försöker bara spela väldigt lätta onlinespel, pokerklienter och liknande.. Men prestandan är inte tillfredsställande. Och jag VET att det fungerar i Boot Camp med drivrutinerna från komponenternas tillverkare.
Citera
2008-06-17, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursäkta? Idiot? Inte nödvändigt att förolämpa folk..
Saxat från deras hemsida..

Så nog ska man kunna spela?

Jag har en 2,2GHz Macbook med 2GB ram och X3000 grafikkretsen.
Försöker bara spela väldigt lätta onlinespel, pokerklienter och liknande.. Men prestandan är inte tillfredsställande. Och jag VET att det fungerar i Boot Camp med drivrutinerna från komponenternas tillverkare.

MEN NO SHIT?!
Du virtualiserar ett operativsystem, och försöker köra igång spel, och gnäller på prestanda?

Sen har du en Macbook.....med x3000.

Jag tror inte jag behöver säga mer.
Citera
2008-06-17, 18:15
Medlem
Buckners avatar
Citat:

Hehe, det är på grund av andra saker än bara drivrutiner. Men ja Bootcamp är bättre för spel
Citera
2008-06-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
MEN NO SHIT?!
Du virtualiserar ett operativsystem, och försöker köra igång spel, och gnäller på prestanda?

Sen har du en Macbook.....med x3000.

Jag tror inte jag behöver säga mer.

Men varför skryter mjukvarutillverkaren om det på sin hemsida då, om det nu fungerar så dåligt?

Ang att jag har en macbook, den ska ju fungera bra till pokerklienter och liknande. Somliga behöver inte mer, jag drar inte igång tunga spel. Du behöver inte svara om du inte vill, verkar nästan som att du blir förolämpad?
Citera
2008-06-17, 18:26
Medlem
Buckners avatar
Citat:
Men varför skryter mjukvarutillverkaren om det på sin hemsida då, om det nu fungerar så dåligt?

Ang att jag har en macbook, den ska ju fungera bra till pokerklienter och liknande. Somliga behöver inte mer, jag drar inte igång tunga spel. Du behöver inte svara om du inte vill, verkar nästan som att du blir förolämpad?

För att dom vill sälj fler program? Stödet finns där teoretiskt, men det är inte speciellt användbart för spel i dagsläget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in