• 1
  • 2
2008-06-12, 22:07
Medlem
Gr det att kra VMware fusion med en serial frn serial box?
Citera
2008-06-12, 22:17
Medlem
kongolasse12s avatar
Testa? Ja gr det iaf
Citera
2008-06-16, 17:10
Medlem
Funkar fin fint fr mig iaf.
Citera
2008-06-16, 18:41
Medlem
Ja, det fungerade bra fr mig.

Men det r synd att man inte kan installera ngra egna drivrutiner, d prestandan r verkligen dlig grafiskt sett... Fungerade mycket bttre i boot camp. Men skitstrigt att behva starta om datorn fr windows bara..
Citera
2008-06-16, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kunten

Men det r synd att man inte kan installera ngra egna drivrutiner, d prestandan r verkligen dlig grafiskt sett... Fungerade mycket bttre i boot camp. Men skitstrigt att behva starta om datorn fr windows bara..
Du r en idiot om du frsker spela.
Annars s flyter det p PERFEKT.

Vad har du fr specs?
Citera
2008-06-17, 02:08
Medlem
Zawamuras avatar
Fungerar fr mig.
Citera
2008-06-17, 02:10
Medlem
Zawamuras avatar
Citat:

Testa CrossOver fr spel, funkar bttre tror jag.
Citera
2008-06-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Du r en idiot om du frsker spela.
Annars s flyter det p PERFEKT.

Vad har du fr specs?
Urskta? Idiot? Inte ndvndigt att frolmpa folk..
Saxat frn deras hemsida..
Citat:
Play DirectX 9.0 games on your Mac

VMware Fusion offers experimental support for hardware-accelerated 3D graphics in Windows XP virtual machines, making it possible to run DirectX 9.0 applications and play select 3D games on your Mac.

S nog ska man kunna spela?

Jag har en 2,2GHz Macbook med 2GB ram och X3000 grafikkretsen.
Frsker bara spela vldigt ltta onlinespel, pokerklienter och liknande.. Men prestandan r inte tillfredsstllande. Och jag VET att det fungerar i Boot Camp med drivrutinerna frn komponenternas tillverkare.
Citera
2008-06-17, 10:00
Bannlyst
Citat:
Urskta? Idiot? Inte ndvndigt att frolmpa folk..
Saxat frn deras hemsida..

S nog ska man kunna spela?

Jag har en 2,2GHz Macbook med 2GB ram och X3000 grafikkretsen.
Frsker bara spela vldigt ltta onlinespel, pokerklienter och liknande.. Men prestandan r inte tillfredsstllande. Och jag VET att det fungerar i Boot Camp med drivrutinerna frn komponenternas tillverkare.

MEN NO SHIT?!
Du virtualiserar ett operativsystem, och frsker kra igng spel, och gnller p prestanda?

Sen har du en Macbook.....med x3000.

Jag tror inte jag behver sga mer.
Citera
2008-06-17, 18:15
Medlem
Buckners avatar
Citat:

Hehe, det r p grund av andra saker n bara drivrutiner. Men ja Bootcamp r bttre fr spel
Citera
2008-06-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
MEN NO SHIT?!
Du virtualiserar ett operativsystem, och frsker kra igng spel, och gnller p prestanda?

Sen har du en Macbook.....med x3000.

Jag tror inte jag behver sga mer.

Men varfr skryter mjukvarutillverkaren om det p sin hemsida d, om det nu fungerar s dligt?

Ang att jag har en macbook, den ska ju fungera bra till pokerklienter och liknande. Somliga behver inte mer, jag drar inte igng tunga spel. Du behver inte svara om du inte vill, verkar nstan som att du blir frolmpad?
Citera
2008-06-17, 18:26
Medlem
Buckners avatar
Citat:
Men varfr skryter mjukvarutillverkaren om det p sin hemsida d, om det nu fungerar s dligt?

Ang att jag har en macbook, den ska ju fungera bra till pokerklienter och liknande. Somliga behver inte mer, jag drar inte igng tunga spel. Du behver inte svara om du inte vill, verkar nstan som att du blir frolmpad?

Fr att dom vill slj fler program? Stdet finns dr teoretiskt, men det r inte speciellt anvndbart fr spel i dagslget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in