I går var första dagen jag kunde andas en viss optimist när
det gäller Arbetsförmedlingen. Den här kvinnan går inte att
jämföra med Bylund på samma dag. Det kan bara bli bättre.
Hon har ju verkligen bevisat vad hon går för tidigare.
Nu hoppas jag att de kan leva upp till sitt namn och inte bara
sitta på rumpan och läsa paragrafer.
Hur skall alla långtidssjukskriva, arbetslösa kunna komma tillbaka
till jobb om de inte får kvalificerad hjälp? Personalen och direktiven
idag duger inte.
Har flera i bekantskapskretsen som tvingats ha kontakt med denna
myndighet. Ineffektivt var ordet sa Bull.