2022-07-15, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
You're so hot, teasing me

Take it easy (take it easy)
Better slow down, girl
That's no way to go
Does your mother know?

Idag är frågan nog snarare: Does his daughter know?

Förövrigt kvinnor över 40 kan man vända upp och ner och göra sparbössor av (enligt en känd monolog), och det kallas väl skata, inte kråka
Citera
2022-07-15, 11:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Att ni kan med att sitta här och raljera över att en vuxen äldre man och en vuxen medelålders kvinna funnit varann är vämjeligt.

Ta er en ordentlig titt i spegeln.

Jag är enbart glad för Björns skull. You go, Björn!
Citera
2022-07-15, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Björn är sin ålder till trots damernas favorit. Han är inte bara miljardär utan även feminist och politiskt korrekt flyktingkramare vilket kvinnorna gillar.

Christina 49, är chef och eftersom kvinnor bara dejtar uppåt så passar Abba-legenden Björn bra som partner. Medelålders kvinnliga chefer är annars iskalla på dejting-marknaden.

Björn är i en ålder då många män har låg testosteronhalt och således inte behöver göka varje dag vilket också passar Christina bra eftersom hon redan är torr som fnöske.

77-årige Björn lever ett intressant och spännande liv med jobb i nöjesbranschen. Andra män i hans ålder sitter ensamma hemma i soffan med en grogg i handen och kollar på V75.

”Torr som fnöske” - vilka konstiga erfarenheter har du?
Citera
2022-07-15, 11:41
Medlem
Giant Squids avatar
Dåligt självförtroende hela livet, gammal alkoholist, och färgar skägget som 70+. Han är som en vandrande ålderskris hela han.
Citera
2022-07-15, 13:37
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Som miljardär har Björn haft ett följe av intresserade damer efter sig, även som gift.

Det är allmänt känt att kvinnor hellre snärjer en äldre framgångsrik gift man än att de nöjer sig med en ledig fabriksarbetare.

Återigen en rik äldre herre som "hittat" en 20-30 år yngre kvinna. Snart vill hon ha barn och Björn blir pappa åt sin andra barnkull, trots att det finns många barnlösa män som vill bli förälder.

Som sagt fabriksarbetare och brevbärare göre sig icke besvär, de förblir ensamma.

Vill barnet hellre ha en arbetslös öldrickande fabriksarbetare som pappa eller vill de ha en rik Björn Ulvéus och dessutom få en massa syskon på köpet??
Citera
2022-07-15, 13:52
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Som miljardär har Björn haft ett följe av intresserade damer efter sig, även som gift.

Det är allmänt känt att kvinnor hellre snärjer en äldre framgångsrik gift man än att de nöjer sig med en ledig fabriksarbetare.

Återigen en rik äldre herre som "hittat" en 20-30 år yngre kvinna. Snart vill hon ha barn och Björn blir pappa åt sin andra barnkull, trots att det finns många barnlösa män som vill bli förälder.

Som sagt fabriksarbetare och brevbärare göre sig icke besvär, de förblir ensamma.

Hon är 49 så det tåget har gått ...
Citera
2022-07-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Trots att jag misstänker att du är ett skitigt troll så måste jag ändå svara på dessa löjliga påståenden. Du kallar Björn för en lössläppt karl som inte går att lita på. Och hur vet du att det inte är frun som ville bort? Kanske hon inte ville begränsa Björns liv med sjukhusvistelse och behandlingar. En stor eloge till henne i så fall, och kredit till Björn som vågar ta ett sådant steg så sent i livet. Alla verkar nöjda. Varför sitter då du och sliskförklarar Björn Ulvaeus?

Troll tror jag inte att jag kallats sedan lekis-sisådär femtiofem år sedan…
Jag tycker knappast att jag sliskförklarar honom, jag vänder mig snarare emot att någon kallar en kvinna som genomgått cancerbehandling för en ” kråka” och antyder att det var hennes sk ” hängpattar” BU ville bort ifrån. Det är kvinnosynen-att medelålders kvinnor är äckliga träskpaddor som upprör mig. Jag beskyller inte BU att ha denna kvinnosyn utan personen som jag citerade.
Däremot kan jag faktiskt tycka att det är mysko att en man inleder ett förhållande med en kvinna som är jämgammal med hans äldre barn, men som jag skriver vet vi ju ingenting om hur hans barn ser på det hela och om de , och exfrun,är ok med det så är allt ok.
Citera
2022-07-15, 16:55
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Däremot kan jag faktiskt tycka att det är mysko att en man inleder ett förhållande med en kvinna som är jämgammal med hans äldre barn, men som jag skriver vet vi ju ingenting om hur hans barn ser på det hela och om de , och exfrun,är ok med det så är allt ok.

Äldre mega-rika män brukar byta ut sina gamla fruar mot yngre damer. Finns 1000-tals exempel på det:

Aje P, Volvo-PG, Dolph L, Dan E, Arvinge-Casper för att nämna några, nu kan även Björn U läggas till den listan.

Varför gör de så ? Jo, därför att de kan och unga kvinnor vill ha dem.

MEN, Kvinnorna biter sig själva i svansen. De nöjer sig bara med den bästa mannen som alla andra kvinnor trånar efter, och blir sen förvånade när de själva blir utbytta. Kanske skulle ha nöjt sig med en brevbärare, som de iaf skulle få behålla tills de dör...nja de ska va' en miljardär.
Skyll er själva.

Nu är ju Abba-legendaren Björn 77 år, så det är möjligt att hans Christina får behålla honom tills han kilar vidare, eller så tröttnar hon när han inte klarar sig själv längre, då får hon snärja nästa miljardär.
Citera
2022-07-15, 17:26
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Dåligt självförtroende hela livet, gammal alkoholist, och färgar skägget som 70+. Han är som en vandrande ålderskris hela han.

Det har skrivits här på FB om Björns nedbajsade hotellrum och annat äckelpäckel när det begav sig under ABBA-tiden.

Något e-type också ägnade sig åt. Samtalade med en städerska på ett hotell i Sundsvall som inte kunde förstå hur han kunde komma åt att bajsa på själva väggarna. But I digress..
Senast redigerad av Vaclav-Korunka 2022-07-15 kl. 17:29.
Citera
2022-07-15, 17:43
Medlem
Citat:
Äldre mega-rika män brukar byta ut sina gamla fruar mot yngre damer. Finns 1000-tals exempel på det:

Aje P, Volvo-PG, Dolph L, Dan E, Arvinge-Casper för att nämna några, nu kan även Björn U läggas till den listan.

Varför gör de så ? Jo, därför att de kan och unga kvinnor vill ha dem.

MEN, Kvinnorna biter sig själva i svansen. De nöjer sig bara med den bästa mannen som alla andra kvinnor trånar efter, och blir sen förvånade när de själva blir utbytta. Kanske skulle ha nöjt sig med en brevbärare, som de iaf skulle få behålla tills de dör...nja de ska va' en miljardär.
Skyll er själva.

Nu är ju Abba-legendaren Björn 77 år, så det är möjligt att hans Christina får behålla honom tills han kilar vidare, eller så tröttnar hon när han inte klarar sig själv längre, då får hon snärja nästa miljardär.

Kvinnan som landets första stjärnadvokat gifte om sig mig lät maken bo på äldreboende, privat antar jag medan hon umgicks
med mera jämnårig man - så kan det gå.
Citera
2022-07-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Att ni kan med att sitta här och raljera över att en vuxen äldre man och en vuxen medelålders kvinna funnit varann är vämjeligt.

Ta er en ordentlig titt i spegeln.

Jag är enbart glad för Björns skull. You go, Björn!
Den där Björn borde ta sig en ordentlig titt i spegeln, färgat skägg?!
Citera
2022-07-15, 18:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Den där Björn borde ta sig en ordentlig titt i spegeln, färgat skägg?!
Ja usch färga håret! Vem kan ens föreställa sig något sådant?!?!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in