• 1
  • 2
2008-06-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag tycker att det är bra att Flashback uppmärksammar den totalitära FRA-lagen och uppmanar till att stoppa den. Det mer än någonsin gör att Flashback känns som ett helt reko-forum.
Instämmer. Jag har själv bytt avatar, men en banner är _lite_ effektivare.

Vore bra om admin kunde komma med ett uttalande.
2008-06-11, 20:46
Medlem
Naikons avatar
Sådär, AdBlockade bilden Nu är allt som vanligt igen
2008-06-11, 20:49
Medlem
Bluebeast72s avatar
Jag har dragit mitt strå till stacken o skickade min riksdagskvinna ett mail. Fy fan för dessa lagar som kommer bli ett nytt Gordon Freeman samhälle..
2008-06-11, 21:27
Bannlyst
Vilket enormt problem, världen kommer att gå under om ingen fixar det här omedelbart,
gör som oss hårdingar. ha solbrillorna på dygnet runt. Då slipper man allt ljus och en plus poäng är att man ser ut att va coolast i stan.
2008-06-11, 21:39
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag har sett det datumet ja. Vad får dig att tro att jag inte läst om den lagen redan? Allt jag undrade över var om nyansen kunde mörkas lite. Tack för jätteordentligt svar på min fråga, ska inte besvära dig igen!
.
Jag svarade på en av dina tre frågor, som mod har jag inget med färgsättningen på forumet att göra utan det sköter teknikerna.
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag stör mig inte, jag får fruktansvärt ont i ögonen och bad om en tjänst. Jag kör faktiskt firefox så jag tackar verkligen för det här tipset. Ska se om jag klarar av att få till det där. Jättetack!

Du evilhoney: Här har du att lära hur man som modd behandlar förfrågningar!
Haha, då ber jag dig som användare att inse att vi som modererar också är användare på forumet. "Officiella" moderatorsmedelanden brukar skrivas under med "moderator", "modd" eller annat klargörande för att göra skillnad på inläggen, inlägg som användare lämnas ofta ounderskrivna eller med eget nick.
Dessutom har man bara moderatorsrättigheter i sina egna delforum, i alla andra delar är man användare som alla andra.

Nu har du lärt dig ytterligare något nytt.

Väl bekomme, käre medanvändare.
2008-06-11, 21:40
Bannlyst
Bra att Flashbacks ledning tar upp denna viktiga händelse och uppmärksammar den. Tyvärr så är det väldigt många som inte ens vet att detta lagförslaget existerar.
2008-06-11, 21:44
Bannlyst
Gaaah hade inte ens uppmärksammat bannern innan TS gjorde mig uppmärksam på den.

Brukar alltid luta mig tillbaka när dylika initiativ tas och låta andra göra jobbet men denna gång ska jag fan i mig dra mitt strå till stacken.

Detta är ett övergrepp av den personliga integriteten som saknar motstycke.

Det är varje medborgares skyldighet att säga ifrån NU innan det är försent.

Sorry för OT men låt bannern lysa klar och stark några dagar till.

Puss!
2008-06-11, 22:45
Moderator
tobess avatar
Bannern bör nog försvinna inom några dagar eftersom det är 17:e Juni som gäller enligt denna.

Så ni får nog lov att överleva tills dess om ni stör er på den.

*klick*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in