2014-01-18, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lassemednasse
haha det går faktiskt framåt! Har frågat om vi skulle träffas nästa helg, hon svarade att hon kanske kunde. Det där med att hon skrattar åt saker som knappt är kul stämmer in ganska bra de också!

Här berättar man utifrån egen erfarenhet grattis grabben. Se nu bara till att inte fjäska osv, då intresset försvinner direkt =)
Citera
2014-01-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Här berättar man utifrån egen erfarenhet grattis grabben. Se nu bara till att inte fjäska osv, då intresset försvinner direkt =)

Vi snackade faktiskt skype igår, väldigt trevligt faktiskt Men jag vet inte.. tror något hände, för helt plötsligt la hon på skype utan att säga hejdå och sen skickade jag en snap o frågade vad som hände, fick inget svar utan bara en punkt typ. Idag skickade jag om hon ville spela, då fick jag som svar "nej" och en bild på ingenting. Jag vet inte vad jag gjort för fel. Var jävligt trött igår och kände mig inte bra ( typ sjuk idag) hörde kanske inte att hon ställde en fråga eller något sådant, men är så ledsen idag över detta då jag verkligen tycker om henne
Citera
2014-01-19, 13:48
Bannlyst
Citat:
Vi snackade faktiskt skype igår, väldigt trevligt faktiskt Men jag vet inte.. tror något hände, för helt plötsligt la hon på skype utan att säga hejdå och sen skickade jag en snap o frågade vad som hände, fick inget svar utan bara en punkt typ. Idag skickade jag om hon ville spela, då fick jag som svar "nej" och en bild på ingenting. Jag vet inte vad jag gjort för fel. Var jävligt trött igår och kände mig inte bra ( typ sjuk idag) hörde kanske inte att hon ställde en fråga eller något sådant, men är så ledsen idag över detta då jag verkligen tycker om henne

Ignorera henne. Är hon intresserad på riktigt hör hon av sig, annars skiter du i henne och går vidare med ditt liv. Överanalysera inte saker så mkt. Det gör mer skada än nytta för din egen del.
Citera
2014-01-19, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Ignorera henne. Är hon intresserad på riktigt hör hon av sig, annars skiter du i henne och går vidare med ditt liv. Överanalysera inte saker så mkt. Det gör mer skada än nytta för din egen del.

Nej det vill jag inte, asså är typ kär i henne, kan inte sluta tänka på henne. Vill bara veta vad jag har gjort så jag kan göra allt rätt igen. Tycker ni jag ska skriva till henne o fråga vad jag har gjort för fel?
Citera
2014-01-19, 14:56
Medlem
Citat:
Nej det vill jag inte, asså är typ kär i henne, kan inte sluta tänka på henne. Vill bara veta vad jag har gjort så jag kan göra allt rätt igen. Tycker ni jag ska skriva till henne o fråga vad jag har gjort för fel?

Det löste sig, tydligen inte mig hon var arg på, vilket lättnad!!!
Citera
2014-01-19, 19:58
Medlem
ctrepeos avatar
Citat:
Det löste sig, tydligen inte mig hon var arg på, vilket lättnad!!!

Håller med föregående talare här. Ta och lugna ned dig lite. Du överanalyserar saker och ting. Jag förstår att du är kär i henne, men det värsta du kan göra nu är att verka alltför på och klängig. Håll huvudet kallt och tänk inte för mycket på vad hon skickar för signaler eller inte.

Ett avslutat samtal på Skype eller ett kort svar på Snapchat betyder ingenting i långa loppet. Låt henne ta den tid det tar för att svara och så vidare. När man är ung och kär så får man lätt panik över saker som "varför har hon inte svarat på 5 timmar? Tycker hon inte mig längre?" och så rullar karusellen igång.

Ett tips är att tänka: Vad hade x gjort i min situation? James Bond är ett bra exempel på x. Vad hade han gjort om en tjej la på i Skype? Inte brytt sig överhuvudtaget.

Chilla!!!
Citera
2014-01-27, 18:09
Medlem
Går ännu mer framåt nu, vi har snackat skype och har snackat om att träffas på alla hjärtansdag
Citera
2014-04-14, 08:51
Medlem
Har inte läst alla sidor på denna tråden men har ni inte funderat på att tjejer behöver inte vara intresserade i en kille utan de vill gärna samla på sig så många killar som visar dem intresse. Vad jag märkt bland alla tjejer jag varit tillsammans är att jag inte var den enda som jobbade på henne d.v.s att hon hade på G med flera samtidigt innan hon beslöt att det var mig hon gillade "mest".

Ni som tror att tjejerna enbart sitter hemma och tittar på serier kan jag meddela att så är inte fallet. Brudar som till exempel går in i facebook hela tiden har oftast på G med flera stycken och det är därför de springer in i facebook stuck i kvarten.

Idag har tjejerna det väldigt lätt att få kontakt med killar, mitt bästa tips är att vara rak (brukar funka för mig). Jag får dem att skratta och när jag märker att hon är in the zone så säger jag rätt ut att jag gillar henne och där får man genast ett svar. Gillar hon inte mig ja då går man vidare till nästa (låter hårt men man sparar så himla mycket tid och känslor). Problemet är att folk bygger upp en illusion och tror att den andra gillar en och om hon inte gör så spräcks den och då blir man deppig.
Senast redigerad av Poopo 2014-04-14 kl. 08:54.
Citera
2014-04-23, 13:11
Bannlyst
Varför vara tillgänglig för samtal och ödsla tid på en tjej som redan är upptagen?

Jag tänker på en viss en nu och vill dra mig tillbaka. Fast så har man ju lite känslor iallafall så man gör inte det. Fan!
Citera
2014-06-07, 20:34
Bannlyst
Det har hänt några ggr att när jag fått bra kontakt med kvinnor så kan de lägga sin ena hand på mitt ben i samma ögonblick som vi skrattar åt något .

Nu så här efteråt, har jag börjat förstå att det kan ju vara en invit
Citera
2015-07-21, 03:27
Medlem
Nu ska jag lära er hur man gör!

Säg att du arbetar som Business controller (de flesta brudar har inte en jävla aning om vad det är men
det får dig att verka som en betydelsefull person).
Du har lite fastigheter utomlands (funkar ALLTID!).
Många honor gillar också snygga dyra bilar (inget de erkänner men så är det).
Porsche är bra, men om man inte vill bre på allt för mycket så funkar även Audi.

Se till att bjuda hela kvällen, snåla absolut inte och ta gärna i lite i överkant.
Helt ointressant vem som pekar med fötter osv... Jag har aldrig misslyckats men man kan få hålla på ett tag. När det blir dags att ligga så kommer du garantera bli hembjuden till henne. Glöm för fan inte att pröjsa taxin med rejäl dricks, så hon ser!!!

Good luck
Citera
2015-07-21, 16:57
Medlem
Nu vet jag att denna tråden är gammal men jag känner igen det som en annan användare skrev i ett tidigt skede. Jag är otroligt dålig på att se signaler ifrån kvinnor som gillar en, själv är jag en person som hade tyckt att det varit perfekt om en kvinna gick rakt fram till mig och frågade mig till bio, hade hon då varit en 7:a-8:a på min "lista" så är det ett klart ja. Men hur många kvinnor gör egentligen detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in