2015-07-22, 13:34
Bannlyst
Ett riktigt bra recept till att en verkligen är genuint intresserad av dig är att hon försöker. Hon anstränger sig, hon tar initiativ till saker, hon försöker komma dig nära så mycket som möjligt. En tjej som kör en jävla massa barnsliga lekar, är inte genuint intresserad av dig alls. Min erfarenhet säger att de tjejer som har gillat mig på riktigt har varit ganska på och ansträngt sig mycket. Antingen gillar tjejen dig genuint, eller så gör hon det inte alls. Det finns inget mellanting.

Jag tycker faktiskt att det är väldigt bra, eftersom det visar hur genuint de faktiskt är intresserade. Är tjejen helt frånkopplad, visar inget som tecken på att de bryr sig om din existens, eller att allt handlar om hur mkt du själv ger de uppmärksamhet, bryr de sig inte ett dugg om dig. Ironiskt nog gillar tjejer aldrig män som är "för på", men det ligger i deras natur.
Citera
2015-07-22, 16:23
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxKurre
Nu vet jag att denna tråden är gammal men jag känner igen det som en annan användare skrev i ett tidigt skede. Jag är otroligt dålig på att se signaler ifrån kvinnor som gillar en, själv är jag en person som hade tyckt att det varit perfekt om en kvinna gick rakt fram till mig och frågade mig till bio, hade hon då varit en 7:a-8:a på min "lista" så är det ett klart ja. Men hur många kvinnor gör egentligen detta?

Du tror det bara. Även om en nästintill perfekt tjej skulle ta initiativ skulle du börja tveka på henne och underskatta henne. Det ligger i mannens natur att jaga, jagandet är en stor del av spänningen för er män.
Citera
2015-07-22, 16:26
Medlem
HasseBanans avatar
En tjej som regelbundet söker upp dig och kommer tillbaka till dig är i regel intresserad. Kan också vara att hon upplever dig som en bra vän att prata med. Men "bara" vänskap kan leda till mer, det vet jag själv av erfarenhet.

Hon får något gillande i blicken när hon pratar med dig.

När en tjej verkar angelägen om att stå nära dig i olika sociala situationer.

När en tjej ger dig omtänksamma eller brydda blickar mot dig på avstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in