• 1
  • 2
2001-08-05, 07:30
äldre konto (old)
Ej medlem
kan man kka stolpiller? Eller snorta? :P
Logiskt sett borde det ju inte vara ngra prob, men knns bttre att frga frst.
Citera
2001-08-08, 14:16
Medlem
Citodon

Jo det funkar! om ngon har citodon att slja s maila mig kper dock ej stolpiller hehe !
Citera
2001-08-09, 17:44
Medlem
Citodon

Bara fr skojs skull tog jag 2 citodon fr 30 min sen p fastande mage. Visst man knner ju av dem en del men lite skna tips p vad man kan syssla med fr att hja fealingen lite skulle ju inte skada. Approp skada. Hur mnga kan man ta utan att det blir farligt, man vill ju inte f ngon jvla attack eller liknande...

Finns det ngot som man ska passa sig fr nr det gller citodon?

Citera
2001-08-11, 00:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Citodon

Om du kkar mer n 10 om dagen i brjan s kommer du att m skit inom snar framtid :O/ Men om man knaprat dem i ngra mnader s kan man f i sig 13-15 stycken dygnet, inget jag rekomenderar bara, magen tar stryk. D r Tradolan bttre, det r ungefr som Nobligan, fast snllare imot magen, och man blir inte lika trtt, dom verkar lngre nn Citodon ocks, Citodon ruset sitter ju bara i 15-30 minuter, lite lngre om man inte tit eller sovit bra. Har knaprat sn dr skit ett par r, om ni inte vill fastna i ngot som r svrt att komma ur, och som totalt frstr magen(gr att man gr p toaletten typ varannan dag),, och ven pverkar potenten, s ge faan i dom, jag lovar, det r bara skit med dom.... (potent problemen r ej permanenta, men jobbiga :O(
En tablett Citodon innehller 500mg paracetamol, lkarna ordinerar 1-2 tabletter 1-4 gnger dagligen, vilket skulle innebra att om man ter det mesta dom rekomenderar s har man stoppat i sig 4gram, och d har dom en skerhetsgrns ocks,, s du kan te mer n 2 gram utan att vara orolig :O) Fr att f ett bra "resultat" s kan du stoppa i dig 4 citodon,,,, 2 nu, och tv om 25 minuter, d fr du ett ganska lngt och hrligt "rus", men inte fler t gngen, fr d blir nog resultatet uscha :O/
Ha det.... Ps, skicka grna ngra Citodon/nobligan/tradolan (smntabletter) till mig som tack fr informationen :O)) Eller slj ngra till mig vettja...
Ha det....
Citera
2001-08-11, 14:55
Medlem
Citodon

ntligen ngra vettiga svar.

Tack mannen!
Citera
2001-08-20, 04:30
Medlem
Citodon

Hller med Viceguy om Citodon. Jag sjlv knaprar p dessa och har knaprat p dom i flera r. Bsta ruset fr du om du tar 2st innan du ska kka en fet Pizza eller ngot liknande. Allts ta 2st Citodon och sedan vrker du i dig maten. D kommer ruset nstan omedelbart. Hrlig och lngvarig rus om man tar 1-2 st till efter 20-30 minuter efter att ruset brjat. Jag brukar ven slnga i en prilla. D blir det maximal effekt!

Men det r ju klart att det finns biverkningar med Citodon. Tyvrr s r det s som Viceguy sger att dom frstr magen och pverkar potensen. Men fr min del s r det nd inte s fel. Kan kra med tjejen i en extra lng tid och det blir svrare att komma. Man kan hlla p i ondligheter nstan ;) Kanske mest positivt fr tjejen d. hehe...

jag rekommenderar inte heller Citodon om man vill ha ett lugnande rus, men kan man inte f tag i ngot annat s gr det ju okej. Det bsta r att knapra Citodon i en mnad eller tv och sedan frska vara utan dom i tv veckor eller lngre. Nr man sedan brjar knapra p dom igen s verkar dom bttre och lngre igen.

Ha det gtt

.:Kodeinmannen:.
Citera
2001-08-21, 22:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Citodon

Jag tycker det r bttre kka ngra dolcontin istllet, d fr man sjysst effekt.:)
Citera
2001-08-21, 23:29
Medlem
Citodon

Jag hller med Viceguy dr att det inte r ngot som r bra med Citodon. Jag ngrar mig 100% fr att jag brjade med det. Hade jag vetat konsekvenserna s hade jag inte brjat. Dessutom har man haft tanken att kanske prova p Morfin ampuller eftersom man hrt att man fr likadan rus av dom som Citodon fast mer starkare effekt och mer lngvarig. Det lter ju som rena mirakel preparatet, men jag har gtt och tnkt p att om jag slutar med allt det hr s kommer jag att bli fullt terstlld och kan leva ett normalt liv. Jag har mrkt under ren att Citodon har gjort mig lat, irriterad, alltid hungrig och allmnt associal. Frstr inte hur flickvnnen klarar av allt det dr. Jag har bestmt mig att sluta och skaffa ett jobb som jag kan skta d eftersom jag r "grn"

Ifall det nu var ngon som trodde att jag syftade p att det var ngot bra med Citodon s har du/ni frsttt mig fel eller s har jag beskrivit detta lite felaktigt. Vad jag menar r att Citodon r ingenting att leka med och det r precis s som Viceguy sger att man mste ta flera allteftersom fr att f samma effekt. Om du aldrig har provat s ger jag dig rdet att aldrig prva! Tro mig du gr rtt om du hller dig borta frn Citodon. Tack fr ordet.

Ha det gtt Gubbar

.:Kodeinmannen:.

P.S. Hdanefter ska jag kalla mig fr "Multivitamin"
D.S
Citera
2001-08-23, 14:53
Medlem
Citodon

Holk hller med dig dolkisar eller horse hehe =)
Citera
2001-09-01, 22:03
Medlem
Citodon

Vill bara vara er!
Doloxene eller annan medicin men Dextropropoxyphen r livsfarligt att blanda med alkohol eller verdosera. Vill inte lta som nn antidrogpredikant men detta r att betala med vldigt mycket av sin kropp fr ett vldigt litet rus...

Citodon r inte lika farligt men r inte heller vrt att leka med.

Doloxene skall fressten narkotikaklassas snart, eller ialla fall skrivas p srskild receptblankett.
Citera
2012-04-18, 19:09
Medlem
smuckies avatar
Citodon

Hej!
Hade tnkt tugga i mig ngra citodon. Hur mnga ska jag ta? vger ca. 65-70 kilo.
Citera
2012-04-18, 19:13
Medlem
Loxuss avatar
Akta levern :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto