Citodon
Om du kkar mer n 10 om dagen i brjan s kommer du att m skit inom snar framtid :O/ Men om man knaprat dem i ngra mnader s kan man f i sig 13-15 stycken dygnet, inget jag rekomenderar bara, magen tar stryk. D r Tradolan bttre, det r ungefr som Nobligan, fast snllare imot magen, och man blir inte lika trtt, dom verkar lngre nn Citodon ocks, Citodon ruset sitter ju bara i 15-30 minuter, lite lngre om man inte tit eller sovit bra. Har knaprat sn dr skit ett par r, om ni inte vill fastna i ngot som r svrt att komma ur, och som totalt frstr magen(gr att man gr p toaletten typ varannan dag),, och ven pverkar potenten, s ge faan i dom, jag lovar, det r bara skit med dom.... (potent problemen r ej permanenta, men jobbiga :O(
En tablett Citodon innehller 500mg paracetamol, lkarna ordinerar 1-2 tabletter 1-4 gnger dagligen, vilket skulle innebra att om man ter det mesta dom rekomenderar s har man stoppat i sig 4gram, och d har dom en skerhetsgrns ocks,, s du kan te mer n 2 gram utan att vara orolig :O) Fr att f ett bra "resultat" s kan du stoppa i dig 4 citodon,,,, 2 nu, och tv om 25 minuter, d fr du ett ganska lngt och hrligt "rus", men inte fler t gngen, fr d blir nog resultatet uscha :O/
Ha det.... Ps, skicka grna ngra Citodon/nobligan/tradolan (smntabletter) till mig som tack fr informationen :O)) Eller slj ngra till mig vettja...
Ha det....