2008-06-10, 23:04
Bannlyst
Hallå hallå, för ett tag sen krasha datorn så vi fick ställa om den ( inte formatera ) efter det så funkade inte msn.. Min broder sa något om service pack 7 eller dyl, därför det inte funka måste man formatera för att få det igen? Pallar inte web msn längre.
Citera
2008-06-10, 23:20
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyM
Hallå hallå, för ett tag sen krasha datorn så vi fick ställa om den ( inte formatera ) efter det så funkade inte msn.. Min broder sa något om service pack 7 eller dyl, därför det inte funka måste man formatera för att få det igen? Pallar inte web msn längre.

Snälla hur ska vi kunna svara på detta?

Några grundläggande saker behövs

* Vilket OS?
* Vad händer då du kör vanliga msn?
* Service pack 7?
Citera
2008-06-10, 23:31
Medlem
Jo, lite mer information behövs för att människor här ska kunna hjälpa dig, framförallt om det är lite mer avancerat...

Hur som helst, om du använder Windows har jag en tanke:
En sak som jag har märkt vid vissa återställningar där saker har kraschat och man resettar BIOS, är att Windowsklockan och datumet ställs tillbaka till fabriksinställningar. Detta förhindrar personer att logga in på MSN om datumet är för gammalt (i de fall jag har erfarenhet).

Lösningen i dessa fall är enkel. Man ställer om datum till det korrekta så kan man logga in. Detta kanske är problemet, kanske inte. Men tänkte bara skriva ner det, för det har varit lösningen för egen del i vissa fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in