2008-06-10, 18:32
Medlem
ih82w846s avatar
Prenumerera vid inlägg, varför är default "omedelbart via e-postl" ?
Det är jävligt iriterande när man glömmer att ändra, och får boxen full efter ett inlägg i snabbt växande tråd.
Borde det inte default vara "inget via e-post" detta borde spara en massa datakraft hos servern.
Citera
2008-06-11, 18:27
Bannlyst
Kontrollpanel -> Inställningar & alternativ -> Redigera alternativ -> Meddelanden & ämnesbevakning -> Standardalternativ för ämnesprenumeration.
Senast redigerad av whoopwhoop 2008-06-11 kl. 18:34.
Citera
2008-06-11, 21:30
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
Kontrollpanel -> Inställningar & alternativ -> Redigera alternativ -> Meddelanden & ämnesbevakning -> Standardalternativ för ämnesprenumeration.

Men frågan var om det inte borde vara default från början för alla - för att spara kraft hos flashbacks servrar=?! Rent idiotiskt som det är nu, jag har en e-mail till mitt fb-konto som jag väldigt sällan kollar - när jag kollade idag så hade jag fått väldigt många mail från flashback helt i onödan. Så jag håller med trådskaparen.
Citera
2008-06-11, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cobber Kain
Men frågan var om det inte borde vara default från början för alla - för att spara kraft hos flashbacks servrar=?!
Det är ju en av två tolkningar, men jag trodde helt enkelt att trådskaparen inte visste om att man kan ställa om standardalternativet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in