Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2001-06-01, 17:56
  #1
Medlem
De som inga drogkontakter har..de köper från smartbar.

De köper "fantasyjoints" och "3d" och mest av allt är det bara sorgligt att dessa små nerdar inte har några drogkontakter.

Jag menar - betala feta pengar för LÅTSAS-droger med kass effekt när ni kan köpa riktigt för nästan samma pris???
Citera
2001-06-01, 21:21
  #2
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

tuffing där!

jag tycker att smartaffärerna är skitbra för nyfikna.. jag hade min första icke cannabis/öl kontakt med ett smartföretag som råkade skicka ut 3g svamp på köpet av den annars så värdelösa skiten jag hade köpt. tackar SDS för det!
Citera
2001-06-01, 21:26
  #3
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

ja, på den gamla goda tiden då dom sålde svamp var ju onekligen smartdrugstoreliknande shopper nåt att ha.

men idag, då de inte säljer svamp utan saker som "fantasyjoints" och annan SKIT så fattar jag inte att man beställer därifrån annat om man inte kan få tag på the real stuff
Citera
2001-06-01, 23:57
  #4
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

"the real stuff"?

om man jämför t.ex. salvia (lagligt) och cannabis (olagligt) så är ju salvia betydligt mycket potentare än cannabis...

bara för att en drog är olaglig behöver det inte betyda att den är värdelös, svamp, 2cb och lsd har ju också varit lagligt en gång i tiden...
Citera
2001-06-02, 10:08
  #5
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

Hohohoh... du kan ju inte jämföra två droger. Själv tycker jag salvia liksom GHB är en fjortisdrog. Helt okultiverad. Salviaruset - det varar bara några minuter, va? Hur kul är det? Dessutom är det farligt. Men visst, drick te på Belladonna Blomman för dagen etc och du kan få kraftiga hallucinationer (men också dödliga förgiftningar)

Nej. Håller med Bananen. Varför köpa skit som "fantasyjoint" eller "generic ectacy" om det inte är så att man inte kan få tag på något annat???
Citera
2001-06-02, 14:05
  #6
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

anders: varför kan man inte jämföra två droger?

salvia är kortvarigt och oftroligt intensivt medan canabis är lugnare och långvarigare(jävligt dålig jämförelse jag vet). men det råder ingen tvekan om att salvia är bland de mest potenta naturliga droger som finns...

men visst, injicera pcp, ketamin etc och du kan få kraftiga hallucinationer (men också dÖdliga förgiftningar).

det enda jag inte håller med om är att en drog inte ska värderas utifrån om den är laglig eller olaglig, utan utifrån dess effekter. cannabis, svamp, peyote osv är för övrigt lagligt i flera länder, betyder det att de också är skit?
Citera
2001-06-02, 20:36
  #7
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

www.naturensdroger.nu
dom ä bra
Citera
2001-06-02, 21:56
  #8
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

nej, men nu gick inte samtalet just kring ämnet salvia, utan kring varför någon som har tillgång till t ex "riktig" marijuana köper produkter som "fantasyjoints" och andra dyra produkter utan verkan? eller varför någon som kan få tag på ectacy köper "generic ectacy" för typ samma pris.
Citera
2001-06-03, 19:45
  #9
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

Anders-Och exakt hur många känner du som köper fantasyjoints när dom kan få tag på gräs/hasch utan problem?
Citera
2001-06-10, 02:58
  #10
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

Det var ett jävla tjat!

Vem som helst kan köpa riktiga droger, VEM SOM HELST.

Vem som helst kanske inte kan komma över en kasse fint brass eller en 1000-karta syra, men alla kan komma över "riktig" narkotika, bara de vill.

Finns ingen anledning att försöka spela tuffa med hur lätt ni fixar röka, köp lite salvia extrakt och TESTA, kom sedan tillbaka och säg att det är skit.

För övrigt så är salvia inte ens tillnärmelsevis lika farlig som belladonna.
Citera
2001-06-10, 15:35
  #11
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

Jag tror faktiskt inte alla kan komma över droger, annar skulle det ju knappast finnas någon marknad för låtsasjointar (fantasy joint) eller låtsasectacy (generic ectacy) eller låtsasamfetamin (ephedra supercaps) - dvs droger som inte på något sätt matchar "the real thing".

det enda som verkar vara bra, och som kan köpas på smartshoppar - är ju salvia, cannabisfröer etc.
Citera
2001-06-13, 03:15
  #12
Medlem
Låtsasdroger för Geeks..

ja hitta en länk där man kunde beställa riktiga feting jointar från amsterdam...så visst går det att få tag på...förresten så finns det ju svamp på nätet att beställa..så det så..och nu oxå cannabis...så vad tjaffsar ni om??? allt finns och lite där till....och jag tycker oxå att man blir lurad på sånna fantasy joints eller vad det heter...och det är ju nästan bara sånna som inte vet ett shit om droger som testar sånt..och sånt som cannabis drycker..med industri hampa i..å säger fan va coolt det ska jag beställa osv..men men det är ju så det är
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback