Heh jag har alltid fått produkterna jag beställt från smartbar, de som e med i sortimentet vill säga....
Om det e efekten du klagar över så har jag fått efekt på allt jag testat oxå....
Det e du som inte lärt dig dra hallsbloss.
Henke har aldrig blåst mig... snabb leverans dock bara en produkt som fungerat och det är syrian rue i kombo med svamp. 1 av 3 sporsprutor har fungerat också.
smartbar är väl inget testa det coolaste plajset just nu www.psykedelic-drugstore.com
det är det enda man behöver har det mesta o det bästa!!!snabb leverans oxå så alla som gnäller på smart bar rocka loss på adressen ovan!!!!!!!!!!!!!! peace!!
INLÄGGET OVANFÖR ATT ÄGARNA TILL SMARTBAR O PSYKEDELIC-DRUGSTORE SPAMMAR ÄR BULLSHIT JAG HAR INGET MED OVANSTÅENDE SIDOR ATT GÖRA MEN JAG HAR BESTÄLLT FRÅN BÅDA O FÅTT DET JAG BESTÄLLT MEN NATURENS DROGER HAR JAG BESTÄLLT FÖR EN VECKA SEN MEN INTE ENS FÅTT EN BEKRÄFTELSE PÅ ORDERN INGEN SOM FUNDERAR PÅ VARFÖR DET ÄR SÅ STOR PRISSKILLNAD PÅ EXAKT SAMMA VAROR??NATUREN ÄR JU HUR BILLIGA SOM HELST KAN INTE VARA LÖNANDE ATT GE BORT GREJORNA ELLER??KLART DOM INTE ÄR SERIÖSA!!!
allt är löjligt helt ointresant.
naturens ägare är tydligen någon mc-kille
smartbar ägare är bög
vilket skit båda två.
måste finnas intresantare saker att
prata om..
skitsnack vad faan håller du på med?!!!!
psykedlec-drugstore.com har inget med nazist propaganda att göra??ärdet nån som är med i nss så är det väl du???
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!