• 1
  • 2
2001-05-29, 20:50
Medlem
SMARTBAR BLÅSTE MIG
VARNING
Citera
2001-05-29, 20:56
Medlem
SMARTBAR

jag beställde en hora men det kom aldrig nån..fan!!!!
Citera
2001-05-31, 10:41
Medlem
SMARTBAR

IDIOT GE FAN I MITT NAMN.
VILLE BARA VARNA ANDRA FÖR SMARTBAR..
Citera
2001-06-01, 00:48
Medlem
SMARTBAR

Heh jag har alltid fått produkterna jag beställt från smartbar, de som e med i sortimentet vill säga....
Om det e efekten du klagar över så har jag fått efekt på allt jag testat oxå....
Det e du som inte lärt dig dra hallsbloss.
Citera
2001-06-01, 01:09
Medlem
SMARTBAR

smartbar rockar stenhårt..! iaf allt som jag testat därifrån.
Citera
2001-06-01, 06:28
Medlem
SMARTBAR

Henke har aldrig blåst mig... snabb leverans dock bara en produkt som fungerat och det är syrian rue i kombo med svamp. 1 av 3 sporsprutor har fungerat också.
Citera
2001-06-02, 01:55
äldre konto (old)
Ej medlem
SMARTBAR

smartbar är väl inget testa det coolaste plajset just nu www.psykedelic-drugstore.com
det är det enda man behöver har det mesta o det bästa!!!snabb leverans oxå så alla som gnäller på smart bar rocka loss på adressen ovan!!!!!!!!!!!!!! peace!!
Citera
2001-06-03, 23:23
Medlem
SMARTBAR

psykedelic-drugstore suger ju åsnepung. dyrt som fan (allt är ung. dubbelt så dyrt som smartbar) osv.
Citera
2001-06-04, 09:55
Medlem
SMARTBAR

De inlägg ovan som propagerar för psychedelic-drugstore och för naturendroger är alla skirvna av ägaren till dessa undermåliga butiker.

att denna person dessutom har den dåliga smaken att dissa en konkurrerande butik är ju direkt osamakligt
Citera
2001-06-04, 23:36
äldre konto (old)
Ej medlem
SMARTBAR

INLÄGGET OVANFÖR ATT ÄGARNA TILL SMARTBAR O PSYKEDELIC-DRUGSTORE SPAMMAR ÄR BULLSHIT JAG HAR INGET MED OVANSTÅENDE SIDOR ATT GÖRA MEN JAG HAR BESTÄLLT FRÅN BÅDA O FÅTT DET JAG BESTÄLLT MEN NATURENS DROGER HAR JAG BESTÄLLT FÖR EN VECKA SEN MEN INTE ENS FÅTT EN BEKRÄFTELSE PÅ ORDERN INGEN SOM FUNDERAR PÅ VARFÖR DET ÄR SÅ STOR PRISSKILLNAD PÅ EXAKT SAMMA VAROR??NATUREN ÄR JU HUR BILLIGA SOM HELST KAN INTE VARA LÖNANDE ATT GE BORT GREJORNA ELLER??KLART DOM INTE ÄR SERIÖSA!!!
Citera
2001-06-08, 15:55
Medlem
SMARTBAR

allt är löjligt helt ointresant.
naturens ägare är tydligen någon mc-kille
smartbar ägare är bög
vilket skit båda två.
måste finnas intresantare saker att
prata om..

Citera
2001-06-09, 23:38
äldre konto (old)
Ej medlem
SMARTBAR

skitsnack vad faan håller du på med?!!!!
psykedlec-drugstore.com har inget med nazist propaganda att göra??ärdet nån som är med i nss så är det väl du???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in